جزئیات فروش شاهین قسطی

خودروسازی سایپا توضیحاتی درباره تاخیر این خودروساز برای واگذاری شاهین در دو مدل گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک ارائه داد. نکته قابل توجه در میان توضیحات خودروسازی سایپا درباره تقاضای خریداران شاهین با گیربکس دستی به تعویض آن با شاهین با گیربکس اتوماتیک است. این اتفاق می تواند شاهین با گیربکس دستی را بی خریدار کند. این احتمال وجود دارد که شاهین با گیربکس دستی از سوی این خودروساز به صورت قسطی به مشتریان واگذار شود.  

آن طور که خودروساز کیلومتر 15 جاده مخصوص گفت از اول تیر امسال شرکت های خودروساز باید محصولات تولیدی خود را با استانداردهای 85 گانه ارائه کنند.

اجبار به تحویل خودروها با استانداردهای 85 گانه هزینه هایی را به شرکت های خودروساز تحمیل می کرد. خودروسازان برای اینکه بتوانند هزینه های اعمال استانداردها را روی قیمت نهایی محصولات خود لحاظ کنند باید برای قیمت های جدید از شورای رقابت مجوز می گرفتند. خودروسازی سایپا به دلیل طولانی شدن فرآیند اخذ قیمت جدید برای شاهین با گیربکس دستی به سمت توافق با مشتریان رفتند. توافق به این صورت بود که سایپا هزینه استانداردهای جدید را دریافت نمی کرد و مشتریان نیز از دریافت جریمه تاخیر انصراف می دادند.  

این خودروساز درباره تحویل شاهین با گیربکس اتوماتیک نیز گفت موعد تحویل این خودرو هنوز فرا نرسیده است. بنابراین خودروساز کیلومتر 15 جاده مخصوص در تحویل شاهین با گیربکس اتوماتیک تاخیر ندارد.

خودروسازی سایپا به آن دسته از متقاضیان تبدیل شاهین با گیربکس دستی با شاهین با گیربکس اتوماتیک تاکید کرده این تعویض نیازمند زمان است تا خودرو آماده و به مشتری تحویل شود.

منبع: اکو ایران

کدخبر: 940044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟