موافقان برکناری سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی یک رای بیشتر داشتند!

جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی با موضوع برکناری حسین سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی، روز گذشته (1 آبان) برگزار شد و با رای اکثریت اعضای شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، انتخابات 28 خرداد ریاست اتاق بازرگانی ایران ابطال و سلاح ورزی از ریاست این اتاق برکنار شد.

پس از چهار ماه تاخیر، جلسه نهایی شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ظهر دیروز با حضور اعضای این شورا شامل وزیر صمت به عنوان رئیس شورا، وزیر اقتصاد، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان ملی استاندارد و سه نفر از اعضای اتاق بازرگانی برگزار شد و پس از بررسی ابعاد مختلف این ماجرا و تخلفاتی که در جریان برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران انجام شد، صورتجلسه ابطال انتخابات تنظیم و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

احمد ایماندوست عضو اتاق بازرگانی مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: جلسه دیروز شورای عالی نظارت با حضور هر 7 نفر اعضاء تشکیل و 4 عضو دولتی اتاق نظر مثبت و سه عضو از اتاق نظر منفی خود را نسبت به ابطال انتخابات اعلام نمودند و قطعا صورتجلسه فوق در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: اینکه احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی پس از نتیجه گیری زودتر از جلسه خارج شده اند، ربطی به تصمیم قاطع و هماهنگ هر 4 عضو دولتی ندارد.

منبع: تسنیم

کدخبر: 939686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟