آخرین قیمت دلار و طلا و سکه در بازار

به گزارش رکنا، روز گذشته اسکناس دلار با قیمت ۴۱ هزار و ۲۰۹ تومان عرضه شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۴۶۳ تومان عرضه شد و تغییر قیمتی نداشتند. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت یورو نیز با رقم ۴۳ هزار و ۵۵۷ تومان تعیین شد و یوروی حواله نیز با همین مقدار کاهش با رقم ۳۹ هزار و ۵۹۷ تومان درج شد.

همچنین بازار طلا در حالی دیروز به کار خود پایان داد که انس جهانی، تنها افزایشی ۱۲ دلاری داشت اما تحرکات قیمت طلای جهانی پیوسته صعودی است.

قیمت سکه امامی با صعود چشمگیر به کانال ۳۱ میلیونی راه یافت و با قیمت ۳۱میلیون و ۱۰۱ هزار تومان معامله شد.

سکه‌ بهار با افزایش ۸۹۰ هزار تومانی به قیمت ۲۶ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان رسید. این قطعه دیروز یک کانال صعود کرد.

روز گذشته نیم‌ سکه ۵۵۰ هزار تومان گران شد و با قیمت ۱۶ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز رشد ۷۵۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۹۳ هزار تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه گرمی با رشد ۳۰۰ هزار تومانی با قیمت ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۴۳ هزار تومانی با رقم ۱۰ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز افزایش هشت هزار و ۸۰۰ تومانی داشت و به رقم دو میلیون و ۴۵۳ هزار تومانی رسید. هر گرم طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۴۲۰ هزار تومان معامله شد.

کدخبر: 935575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟