مشتریان خودروی وارداتی چانگان سایپا سرگردان شده اند / سامانه وزارت صمت متقاضیان را حذف کرد!

به گزارش رکنا، روز گذشته یکشنبه 16 مهر 1402، متقاضیان خودروهای وارداتی چانگان سایپا پیامکی به این شرح دریافت کردند که: "متقاضی محترم خودرو چانگان CS35 plus ، باسلام و احترام، در صورت تمایل به ویرایش خودروی خود به لینک آدرسhttps://saleauto.ir/ مراجعه کنید."

پس از دریافت این پیام بسیاری از مشتریان این خودروها جهت ویرایش خودروی خود به سامانه طرح یکپارچه عرضه خودرو مراجعه کردند اما با مشکل عجیبی مواجه شدند.

متقاضیان سایپا

یکی از مخاطبان رکنا در این خصوص گفت: دیروز یکشنبه پیامکی برای ما ارسال شد که جهت ویرایش خودروی چانگان خود، به سایت مراجعه کنید.

این مخاطب در ادامه گفت: وقتی به سایت مراجعه کردم و بر گزینه ویرایش سفارش کلیک کردم، اتفاق عجیبی رخ داد.

این مخاطب تاکید کرد: از آنجا که ما انصراف ندادیم، بعد از کلیک بر ویرایش سفارش، پیام آمد که: "انصراف دادید".

این در حالی است که ما انصراف ندادیم و مسئولان سامانه هم جوابگو نیستند ،ممنون می شوم پیگیری کنید.

متقاضیان سایپا

 

متقاضیان سایپا

امکان ویرایش وجود ندارد

مشتری دیگر سایپا در این رابطه نوشت: مشکل ما یکی دو تا نیست. قیمت ها هنوز مشخص‌ نیست و نمی دانیم با چه رقمی مواجه می شویم. حالا آمدند و خودشون ما را از خرید منصرف کردند.

مخاطب دیگر نوشت: پیامک ویرایش آمده ولی امکان ویرایش نداریم. چکار کنیم؟ از دیروز که پیامک ارسال شده تا این لحظه هنوز مشکل برطرف نشده است.

مشتری دیگر نوشت: پیامک ویرایش ارسال شده ولی نمی توانیم ویرایش کنیم. شما می توانید ما را راهنمایی کنید؟

متقاضی دیگری در این خصوص نوشت: با مرورگر، بدون فیلترشکن و با فیلترشکن هم امتحان کردیم اما امکان ویرایش وجود ندارد و بدون اینکه انصراف داده باشیم، سیستم ما را انصرافی اعلام می کند. من خیلی با پشتیبانی سایت تماس گرفتم اما متاسفانه کسی پاسخگو نیست.

سامانه وزارت صمت مردم را مجبور به انصراف کرد

مخاطب دیگر در تماس با خبرنگار رکنا گفت: با تلاش های بسیار با دفتر مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت تماس گرفتم و آنها گفتند: "حتما خودتان به اشتباه گزینه انصراف را انتخاب کرده اید. وقتی بر روی گزینه ویرایش کلیک کنید، صفحه ای باز می شود که از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید انصراف دهید و از انصراف خود مطمئن هستید؟"

این مخاطب در ادامه گفت: این در حالی است که به هیچ عنوان صفحه ای باز نشد که از ما سوالی مبنی بر انصراف پرسیده شود. این روش درستی نیست و خلاف است. هیچ کس هم پاسخگو نیست.

وی تاکید کرد: دفتر مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت پاسخ دهند که چند نفر اشتباه کرده اند؟ بر این سامانه هیچ نظارتی وجود ندارد. مردم با هزار بدبختی و با فروش خانه، زمین، طلا، ماشین، وام و قرض بیش از 8 ماه است که معطل مانده ایم به این امید که خرداد ماه ماشین خود را تحویل بگیریم و حالا نتیجه این شده که ما را به اجبار از خرید منصرف کردند.

به گزارش رکنا، از آنجا که این مشکل بسیاری از متقاضیان خودروهای چانگان است، منتظر رسیدگی و توضیح مسئولان ذیربط و پاسخگویی آنها هستیم تا جزئیات کامل و جامعی در حل این مشکل ارائه کنند.

کدخبر: 935400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر: اصغر آزاددل سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟