5 روز قطعی خطوط تلفن مجتمع آتی ساز در تهران!

به گزارش رکنا، در تماس ساکنان مجتمع آتی ساز تهران با رکنا، ساکنان این مجتمع می گویند: خطوط تلفن های ثابت و وایفای این مجتمع از 5 روز گذشته تا به امروز قطع است و در پی این مشکل هر روز با شرکت مخابرات تماس گرفته اند و پاسخ های متفاوتی از جمله سرقت کابل تا مشکل اتوبان چمران را مطرح کرده اند.

این در حالی است که هیچ کدام از این موارد در 5 روز گذشته رفع نشده است و ساکنان این مجتمع در حال حاضر فاقد تلفن و اینترنت هستند.

یکی از ساکنان این مجتمع گفت: با اداره بازرسی استان تهران تماس گرفتم و مشکل را مطرح کردم که می گویند "منتظر باشید. در حال پیگیری و حل مشکل هستیم." اما خبری از حل مشکل نیست!

یکی دیگر از ساکنان گفت: مشکل ما در حال حاضر اولویت مسئولین نیست. زیرا بعد از 5 روز هنوز مشکل ما حل نشده است. آیا باید بیش از 5 روز بدون تلفن و اینترنت سرکنیم؟

یکی دیگر از ساکنان گفت: درخواست تعیین تاریخ برای رفع مشکل کردم اما پاسخی ندادند. فقط می گویند مشکل مربوط به مرکز تلفن منطقه 2 (مرکز سلمان فارسی) است.

به گزارش رکنا، در حال حاضر مشکل ساکنان مجتمع آتی ساز از شرکت مخابرات ایران در حال پیگیری است و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کدخبر: 933350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر: اصغر آزاددل سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟