جدول قیمت جدید انواع خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار

قیمت خودرو یکشنبه 26 شهریور 1402 به دلیل تعطیلی بازار از سه روز گذشته، هیچ نوسانی ندارد. تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی قرار گرفته‌اند. البته به احتمال قوی با آغاز روند دوباره معاملات از ابتدای امروز، شاهد افت و خیز دوباره قیمت‌ها از ساعات بعد باشیم.

باتوجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت ثبات را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی، امروز هیچ تغییری نسبت به سه روز گذشته ندارد.

پراید 131 و پراید 111 با مدل 1399 جزو اقتصادی‌ترین محصولات داخلی بوده می‌توان گفت از ابتدای هفته هیچ‌گونه تغییری نداشت. این دو خودروی شرکت سایپا به ترتیب با نرخ‌های 315 و 325 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته افزایش اندکی را تجربه کرده و روی کانال 595 میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت 585 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU5 از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ 633 میلیون تومان معامله شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی در بازار مونتاژی‌ها نیز قیمت خودرو با پیروی از داخلی‌های بازار، بدون هیچ نوسانی نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با نرخ 715 میلیون تومانی روز گذشته در حال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت 745 میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

هایما S5 دنده اتوماتیک که از معدود خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، از چند هفته گذشته در محدوده یک میلیارد و 210 میلیون تومانی درحال نوسان بوده که از آغاز هفته گذشته، به صورت پیوسته اما بسیار جزئی، افزایش قیمت یافت و امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و 230 میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو 5 نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودروهای بازار، بدون تغییر و با نرخ یک میلیارد و 530 میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آتی

عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو هفته گذشته اظهار داشت: «به‌طور کلی بازار خودرو طی هفته آینده نیز روند باثباتی را طی کرده و تغییر چشم‌گیری نخواهد داشت. نکته مهم این است که بازار واقعی خودرو همین است و قرار نیست تغییرات عجیب و غریب داشته باشد. ولی به دلیل اینکه گاهی اوقات، سرمایه‌هایی وارد این بازار می‌شود، قیمت خودرو حباب‌های سنگینی تجربه می‌کند. درحال حاضر، بازار وضعیت نرمالی دارد و خرید و فروش اندکی صورت می‌گیرد. امیدواریم وضعیت به همین شکل ادامه‌دار باشد.»

منبع: تجارت نیوز

کدخبر: 929224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟