بازدید پرشور فعالان صنعت ساختمان از غرفه رونیکس در روز اختتامیه

به گزارش خبرنگار رکنا، روز پایانی نمایشگاه صنعت ساختمان تهران امروز در حالی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد که علاقه مندان و کاربران محصولات شرکت رونیکس در سالن اختصاصی این مجموعه حضور یافتند و از نزدیک با محصولات و خدمات پس از فروش معروفترین برند ابزارآلات ساختمانی در کشور آشنا شدند.

مطابق اعلام مسوولان نمایشگاه نزدیک به 50 هزار نفر در طول 4 روز از سالن شماره 40، سالن اختصاصی شرکت رونیکس دیدن کردند. برخی از بازدید کنندگان در گفتگو با خبرنگار رکنا اذعان داشتند که رونیکس متنوع ترین و کیفی ترین ابزارآلات را نسبت به قیمت در بازار عرضه می کند.

نمایشگاه رونیکس

یکی از بازدیدکنندگان که در حوزه صنعت ساختمان فعال بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من علاقه زیادی به ابزارآلات ساختمانی دارم و علی رغم اینکه خود وقتی برای تعمیر وسایل خانه ندارم اما همیشه دوست دارم ابزار آلات کاملی در خانه داشته باشم و چند سال پیش که تصمیم گرفتم جعبه ابزار یک دست و کاملی برای خانه تهیه کنم از طریق برادرم با محصولات رونیکس آشنا شدم.

او می گفت برادرم مدت ها از کارواش رونیکس استفاده می کرد و خیلی از آن راضی بود و از این طریق من هم جعبه ابزار منزل را از برند رونیکس تهیه کردم و الان از تکتک محصولاتی که در جعبه ابزار بود راضی هستم.

این بازدیدکننده تصریح کرد: اکنون برای تهیه دریل رونیکس به این نمایشگاه مراجعه کردم و توصیه دوستانم این بود که این محصول حتی از مدل های مشابه خارجی هم به لحاظ کیفی و هم از لحاظ قیمت مناسب است.

رونیکس

به گزارش رکنا، چهره ها و شخصیت های برجسته در طول 4 روز نمایشگاه از غرفه اختصاصی شرکت رونیکس بازدید کردند. ظهر امروز نیز علی دایی ، اسطوره فوتبال ایران با حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان از غرفه شرکت رونیکس بازدید کرد. همچنین علی دایی در این بازدید با رضا رامخو، مدیر عامل شرکت رونیکس دیدار و گفتگو کرد.

کدخبر: 916619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟