حضور چشمگیر علاقه‌مندان در غرفه رونیکس در دومین روز نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

به گزارش خبرگزاری رکنا، علاقه‌مندان و مخاطبان صنعت ساختمان امروز ۱۳ مرداد ماه در دومین روز از نمایشگاه صنعت ساختمان که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد با حضور چشمگیر در سالن اختصاصی شرکت رونیکس با محصولات متنوع بزرگترین مجموعه تولید ابزار آلات ساختمانی کشور آشنا شدند.

در این نمایشگاه شرکت ها و برندهای مطرح کشور در تولید محصولات صنعت ساختمانی حضور داشتند و سالن شماره ۴۰ که سالن اختصاصی شرکت رونیکس بود، پذیرای علاقه مندان و فعالان تولید و تجارت از اقصی نقاط کشور و همچنین از کشورهای خارجی بودند. فعالان اقتصادی در این حوزه با حضور در سالن اختصاصی شرکت رونیکس با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ محصول این شرکت آشنا شدند و به تبادل نظر در خصوص نحوه همکاری های تجاری پرداختند.

رونیکس

برند رونیکس که بر اساس فکر ایده و تلاش فعالین تولید و تجارت کشورمان و با هدف عرضه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب در زمینه ابزار آلات صنعتی بنا شده است تلاش داشت تا در این نمایشگاه گوشه ای از دستاوردهای فنی و علمی خود را در حوزه ابزارآلات صنعت ساختمانی به نمایش بگذارد و توان یک برند تراز ایرانی را به مخاطبان داخلی و خارجی عرضه کند.

شرکت رونیکس با تکیه بر تلاش های مستمر جوانان خوش فکر ایرانی در تحقق ایده های ناب و قابل دسترس در حوزه بازارهای صنعت ساختمان توانسته است در کمتر از سه دهه فعالیت صنعتی و اقتصادی نه تنها بازار ابزارآلات داخلی بلکه سهم قابل توجهی از بازار ابزارآلات را در خارج از کشور به خود اختصاص دهد و روند صادرات این محصول را به ده ها کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی را در دستور کار فعالیت های خود قرار دهد.

رونیکس با تکیه بر ارکان اصلی خود یعنی کیفیت، تنوع، قیمت گذاری منصفانه و ارائه خدمات پس از فروش مناسب در طی سالهای اخیر به برندی غیرقابل رقابت در بازارهای داخلی و رقیبی توانمند در بازارهای خارجی تبدیل شده است که با تنوع بینظیر محصولات خود، چتر کیفی و مرقوم به صرفه خود را بر پهنه بازارهای داخلی و خارجی گسترانیده است.

برخی از مخاطبان در این نمایشگاه بعد از بازدید از محصولات رونیکس اذعان داشتند که تاکنون هیچ برندی را در این سطح از تنوع محصولات در داخل کشور مشاهده نکردند و رونیکس را به عنوان  برندی که همزمان تمامی نیازهای آنها را در کیفی ترین حالت ممکن تامین می کند، به سایر مخاطبان معرفی می کنند.

رونیکس

مخاطبان و علاقه مندان به محصولات رونیکس یکی از مهمترین ویژگی های محصولات رونیکس را تست محصولات در محیط های واقعی و براساس استانداردهای جهانی قلمداد کردند و معتقد بودند ابزار آلات رونیکس می تواند کیفیتی قابل رقابت در بازارهای جهانی داشته باشد و باعث رضایت صنعتگران شود.

محصولات رونیکس در سالن اختصاصی این مجموعه در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران عمدتا به چهار دسته، برقی، شارژی بنزینی و بادی تقسیم می شوند که از جمله محصولات برقی شامل انواع دریل بتن کن چکش تخریب، اره فارسی بر فرز و مینی فرز دستگاه پولیش سشوار صنعتی دستگاه کارواش می شود.

محصولات شارژی رونیکس نیز شامل دریل شارژی پیچ گوشتی شارژی فرز شارژی بتن کن شارژی، حاشیه زن شارژی و چندین محصول دیگر است. همچنین محصولات بنزینی شامل اره زنجیری بنزینی حاشیه زن ،بنزینی موتوربرق بنزینی و... هستند رونیکس محصولات بادی خود را نیز که شامل میخکوب و منگنه کوب بادی دریل بادی پیستوله بادی کمپرسور بادی و... بود را در این نمایشگاه برای مخاطبان و علاقه مندان عرضه کرده بود.

به گزارش رکنا، این نمایشگاه تا یکشنبه ۱۵ مرداد ماه ادامه دارد و تیم فروش و معرفی محصولات رونیکس در سالن اختصاصی شماره ۴۰ منتظر علاقه مندان به محصولات صنعت ساختمان و به ویژه ابزارآلات ساختمانی با کیفیت در این نمایشگاه هستند.

کدخبر: 915854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟