توزیع خرما با نرخ مصوب در میادین میوه و تره بار تا 13 فروردین

به گزارش رکنا، مسعود امراللهی گفت: با توجه به تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان وزارت جهاد کشاورزی بحث تأمین خرمای تنظیم بازاری برای روزه داران عزیز را قبل از آغاز سال نو انجام داد و در کلیه استان‌ها به تفکیک و به میزان درخواست هر استان بازار رسانی شد.

او گفت: در شهر تهران هم با همکاری سازمان میادین و فروشگاه‌های زنجیره ای، از ابتدای ماه مبارک در 22 میدان اصلی سازمان میادین روند توزیع شروع شد و از روز شنبه در بازار‌های زیر مجموعه با توجه به توزیعی که خود سازمان میادین انجام داده بود این توزیع انجام شد. در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم فروشگاه‌های منتخب پای کار آمده و کالا رسانی انجام دادند.

به عنوان نمونه یکی از فروشگاه‌ها با توجه به اینکه این کالا را مستقیم از خود استان کرمان و شهرستان بم آغاز کردند بازار رسانی را از همان مرکز اصلی صورت داد و به کلیه استان‌ها توزیع کرد در سراسر کشور هم با غرفی که میوه تنظیم بازار شب عید را توزیع می‌کردند به هر حال میوه شب عید از 29 اسفند تا 13 فروردین ادامه داشت ما از همان غرف استفاده کردیم در کنار فروشگاه‌های زنجیره ایی که داشتند توزیع می‌کردند در کنار آن خرمای تنظیم بازاری با قیمت مصوب رطب مضافتی هر کیلوگرم 71 هزار و 400 تومان با بسته 600 گرمی حدود 45 هزار تومان و خرمای کبکاب هر کیلوگرم 39 هزار تومان توزیع شد.

 امراللهی گفت: غرفی که میوه تنظمیم بازار شب عید را در استان‌ها و شهرستان‌ها توزیع می‌کردند تا 13 فروردین ماه خرما توزیع می‌کنند.

کدخبر: 880323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟