عامل سوءقصد به معاون وزیر صمت کیست؟ / تولیدکننده بود یا نبود؟ + فیلم
حجم ویدیو: 18.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05

به گزارش رکنا، در نشست خبری امروز محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت درخصوص ماجرای سوءقصد به خود گفت: قطعا عامل سوءقصد به من «تولیدکننده» نبوده است.

برادران افزود: پس از سوءقصد به بنده و در طول 30 روزی که بستری بودم، لطف جامعه صنعتی و بازرگانان نسبت به من زیاد بود. این موضوع فعلا در مرحله رسیدگی است. آقای قالیباف اطلاعات بیشتری در این زمینه خواهد داد. در حوزه مبارزه با فساد بیش از گذشته مصر خواهیم بود و کار را دنبال خواهیم کرد.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در نشستی دیگر در این باره گفت: اگر هم تولیدکننده هستند تولیدکننده هایی هستند که با رانت و زدوبند دنبال انجام کار هستند.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در ادامه گفت: سوءقصد به معاون صنایع عمومی وزارت صمت توسط کسانی انجام شده بود که مخالف شفافیت بوده و اگر هم تولیدکننده هستند تولیدکننده هایی هستند که با رانت و زد وبند دنبال انجام کار هستند.

وی در ادامه افزود: پیگیری قضایی انجام شده و افرادی در بازداشت هستند و فرآیند قضایی آن تا صدور حکم ادامه پیدا خواهد کرد.

ماجرای سوء قصد به معاون وزیر صمت

آذر ماه امسال اخباری مبنی بر سوء قصد به جان مهدی برادران، معاون امور صنایع وزیر صمت و بستری شدن او در بخش مراقبت‌ های ویژه منتشر شد.

در پی انتشار اخباری مبنی بر سوء قصد به جان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت)، سخنگوی این وزارتخانه گفت که خبر منتشر شده منطبق بر واقعیت نیست و ماجرا فقط در حد برخورد فیزیکی یک فرد ناشناس با او بوده است.

در همین رابطه امید قالیباف - سخنگوی وزارت صمت، گفت: خبر منتشر شده درباره حادثه رخ داده برای معاون صنایع عمومی وزارت صمت منطبق بر واقعیت نبوده و صرفا چند روز قبل، فردی ناشناس در خیابان با وی برخورد فیزیکی کرده و متواری شده که موضوع در حال پیگیری است.

وی همچنین تاکید کرد که حال مهدی برادران خوب است.

کدخبر: 878549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟