خوانساری: سخت‌ترین شرایط اقتصادی را در ۴ سال گذشته تجربه کردیم

به گزارش رکنا ، مسعود خوانساری امروز در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: سخت‌ترین شرایط اقتصادی را در ۴ سال گذشته با شروع کرونا، تشدید تحریم‌ها، خروج سرمایه، تورم و … تجربه کردیم و فضای کسب و کار بسیار نامطلوب شد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه جلسه بعدی آخرین جلسه این دوره از هیئت نمایندگان اتاق خواهد بود، افزود: سال ۹۴ که اعضای جدید اتاق کار خود را شروع کردند ۱۴ هزار عضو داشتیم، اما امروز نزدیک به ۳۰ هزار عضو داریم. فعالیت‌های اتاق در زمینه شفاف‌سازی و. پاسخگو بودن از جمله دلایل افزایش تعداد اعضا بوده است. اگرچه با اتاق‌های پیشرفته دنیا فاصله داریم، اما قدم مناسبی بوده است. البته قرار بود تا آخر سال جاری به ۵۰ هزار عضو برسیم، اما باز هم عملکرد خوب بود.

وی ادامه داد: در این مدت نشان امین الضرب پنجره واحد، ۳۰ تشکل، بیمارستان بازرگانان، مدرسه کسب و کار و مرکز آموزش مستقل در اتاق ایجاد و راه اندازی شد. تا پایان سال موزه دیجیتال از بنیان گذاران و فعالان اتاق راه اندازی می‌شود.

خوانساری اضافه کرد: قرار بود ۱۰ اسفندماه انتخابات اتاق برگزار شود، اما با توجه به ابهامات آئین نامه و تأخیر ایجاد شده در فرایند ثبت نام و تکمیل مدارک، انتخابات به بیستم موکول شد.

 

کدخبر: 869708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟