بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌ های طرح نهضت ملی مسکن در پرند

به گزارش رکنا، مهرداد بذرپاش روز گذشته با حضور در شهر جدید پرند در پروژه های در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن در این شهر حضور یافت و از نزدیک در جریان اجرای ساخت مسکن حمایتی در این شهر قرار گرفت.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی از مجتمع مسکونی در حال ساخت ۲ هزار و ۱۹۸ واحدی نهضت ملی مسکن در فاز هفت شهر جدید پرند بازدید کرد. این پروژه حدود ۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ۳۴ بلوک ۱۰ طبقه ساخته می شود. این پروژه از آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و جزئی از پروژه 14 هزار واحدی ساخت مسکن در پرند است.

همچنین در ادامه، بذرپاش در پروژه یکهزار و ۴۳۰ واحدی نهضت ملی  مسکن در فاز سوم شهر جدید پرند حضور یافت و در جریان عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت. پیشرفت فیزیکی این پروژه ۲۵ درصد گزارش شده است.

روز شنبه با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، به طور همزمان ۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی در پرند و ۳ هزار و ۱۶۲ واحد مسکونی روستایی در  ۱۰ استان کشور افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

همچنین ۲۹ طرح روبنایی و زیربنایی شامل مدرسه، فضای ورزشی، بازارچه، پارک با اعتبار ۱۵۰ میلیاردتومان از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در پرند بود.

کدخبر: 867393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟