رانت کرمان موتور به کارکنان سازمان حج و زیارت ! + سند

به گزارش رکنا، در حالی که دولت با اجرای سیاست‌های مختلف از رانت در خرید خودرو جلوگیری و خودروسازان را مکلف به فروش خودرو در بورس کالا یا از طریق قرعه‌کشی کرده است، برخی از شرکت‌های خودروساز و همچنین سازمان‌های دولتی از این اقدام تخطی می‌کنند.

اعطای امتیاز خارج نوبت خودرو به سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت که زیر مجموعه وزارت ارشاد است، در اقدامی خارج از نوبت و البته بدون قرعه‌کشی اقدام به اعطای ماشین جک s۵ ۱۵۰۰ کرده است که با هماهنگی کرمان خودرو، این ماشین‌ها با تخفیف به قیمت یک میلیارد و ۱۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به کارمندان سازمان حج و زیارت اعطا می‌شود و بر اساس برنامه‌ اعلام شده، این خودروها تا سه ماه آینده تحویل خواهد شد.

ماشین میلیاردی بخرید، ۴ سال دیگر تسویه کنید!

عرضه این خودروها خارج از نوبت و البته بدون قرعه‌کشی در اقساط ۲۴، ۳۶ و ۴۸ ماهه است و حتی در این ثبت‌نام محدودیت‌های عرضه خودروها برای عموم که نداشتن پلاک فعال است، در نظر گرفته نشده است.

سود بیش از ۴۰۰ میلیونی کارکنان حج و زیارت از عرضه بدون نوبت خودرو

همچنین با توجه به بازپرداخت طولانی مدت هزینه خودرو، بسیاری از کارمندان سازمان حج و زیارت متقاضی دریافت این خودروها شده‌اند و برخی هم درصدد فروش امتیاز خود به غیر هستند؛ تا جایی که این امتیاز تا حدود ۲۰۰ میلیون تومان هم در حال خرید و فروش است. چرا که قیمت این خودرو در بازار آزاد حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است!

این امر در حالی است که بسیاری از مردم چندین بار در قرعه‌کشی‌های خودرویی نام‌نویسی کرده و پذیرفته نشدند و در هفته‌های اخیر بیش از ۱۰ میلیون نفر در قرعه‌کشی یکی از شرکت‌های خودروساز شرکت کردند.

در سال‌های گذشته نیز چندین دستگاه خودروی دیگنیتی به مدیران سازمان حج و زیارت با وام‌های کم‌بهره و البته به قیمت پایین‌تر از بازار عرضه شد.

رانت کرمان موتور به کارکنان سازمان حج و زیارت ! + سند

رانت کرمان موتور به کارکنان سازمان حج و زیارت ! + سند

رانت کرمان موتور به کارکنان سازمان حج و زیارت ! + سند

منبع: فارس

کدخبر: 867256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟