حمله سایبری به بانک مرکزی و پیام رسان های داخلی
تبلیغات

به گزارش رکنا، امیر لاجوردی در شبکه اجتماعی «ویراستی» خود نوشت: شب گذشته بانک مرکزی و سکوهای بله و روبیکا مورد هدف حملات منع خدمت توزیع‌شده (DDoS) قرار گرفتند و با آن مقابله شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این روزها بیشترین حجم حملات خارجی به سوی بانک‌ها و موسسات مالی، شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت، و زیرساخت‌های ارتباطی است که دفع شدند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به مدافعین مرزهای ایران در فضای مجازی خداقوت گفت.

حمله سایبری به بانک مرکزی

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 858930
  • ثابتی : تنگه هرمز را مفت از دست دادیم ! / آقایان نمی بایستی تفاهم نامه را امضا می کردند+ فیلم

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات