مصوبه ستاد تنظیم بازار درخصوص حداقل نگهداری تلفن ثابت ابلاغ شد

به گزارش رکنا، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مصوبه ستاد تنظیم بازار در خصوص حداقل نگهداری تلفن ثابت را در راستای اجرای مصوبه این ستاد مورخ 06/06/1401 مبنی بر نحوه تنظیم هزینه ماهانه تلفن ثابت و  همچنین، اجرایی شدن مصوبه شماره 466 شورای رقابت مورخ 10/03/1400  را در قالب مصوبه شماره 338 کمیسیون تنظیم مقررات با موضوع فوق را به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش با توجه به ضرورت اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار از ابتدای شهریور 1401 در خصوص اجرای دستورالعمل نحوه تنظیم تعرفه ماهانه، این مصوبه ابلاغ شد و بر این اساس ، هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رسید.

بر این اساس، مصوبه شماره یک، جلسه شماره 338 مورخ 27شهریورماه 1401 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و الحاقیه موضوع ماده 6 مصوبه مذکور (با عنوان الحاقیه شماره 4 پروانه شرکت مخابرات ایران) ابلاغ شد تا با رعایت قوانین و مقررات و مفاد موافتنامه پروانه اجرایی شود.

این الحاقیه در چارچوب مصوبه مورخه 26 مردادماه 1401 ستاد تنظیم بازار در قالب اعطاکننده پروانه (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) به دارنده پروانه (شرکت مخابرات ایران) ابلاغ شده و قابلیت اجرایی دارد.

بر اساس مصوبه شماره 328 کمیسیون تنظیم مقررات : دقایق مکالمه درون شبکه درون استانی بر حسب مناطق شهری و روستایی به شرح جدول ذیل است:

مصوبه ستاد تنظیم بازار درخصوص حداقل نگهداری تلفن ثابت ابلاغ شد

کدخبر: 850317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟