قیمت خودرو تسلا مدل 2021

به گزارش رکنا، تسلا مدل 3 یک سدان کاملا برقی است که در سه سطح استاندارد Plus ، Long Range AWD و عملکرد ارائه می شود. هر تریم در درجه اول با سطح برد رانندگی و شتاب از یک پیشرانه الکتریکی باتری متفاوت است. توجه داشته باشید که تسلا 3 را به طور مداوم و نه براساس سال مدل به روز می کند ، بنابراین آنچه در زیر می آید لزوماً منعکس کننده جدیدترین پیشنهاد نیست.

ویژگی های برجسته عبارتند از: استاندارد پلاس ، برد تقریبی 263 مایل را ارائه می دهد ، چرخ دنده عقب ، شارژر پردازشی 7.6 کیلوواتی ، حداکثر سوپرشارژ 170 کیلووات ، تسلا 0-60 مایل در ساعت را در 5.3 ثانیه تخمین زده است. چرخ های 18 اینچی ، روکش چرم شبیه سازی شده ، سقف شیشه ای پانوراما ، ورود و شروع بدون کلید ، صندلی های جلو قابل تنظیم و گرم شونده ، شارژ بی سیم برای دو گوشی هوشمند ، صفحه نمایش لمسی 15 اینچی با پیمایش ، قسمت راننده اتوماتیک تسلا (مجموعه کمک های راننده پیشرفته ، از جمله دوربین های خارجی و کروز کنترل تطبیق پذیر با ترافیک) در ادامه با بررسی و قیمت خودرو تسلا مدل 2021  همراه ما باشید.

از آنجا که واقعاً در یک EV احساس آرامش خاطر می کنید ، ما Long Range AWD را توصیه می کنیم. شما نه تنها 353 مایل برد EPA برآورد می کنید بلکه برای پر کردن سریعتر شارژر  امکانات خوبی را دریافت خواهید کرد. سیستم چهار چرخ متحرک در هوای نامناسب باعث بهبود کشش می شود اما از مزایای عملکرد هوای خشک نیز برخوردار است. ما همچنین طرفدار سیستم صوتی ارتقا یافته 14 بلندگو هستیم که در این سطح تراز استاندارد است.

تسلا مدل 3 یک سدان کاملا برقی است که در سه سطح استاندارد Plus ، Long Range AWD و عملکرد ارائه می شود. هر تریم در درجه اول با سطح برد رانندگی و شتاب از یک پیشرانه الکتریکی باتری متفاوت است. توجه داشته باشید که تسلا مدل 3 را به طور مداوم و نه براساس سال مدل به روز می کند ، بنابراین آنچه در بالا عنوان شد لزوماً منعکس کننده جدیدترین پیشنهاد نیست. قیمت خودرو تسلا مدل 2021 ، در ایالات متحده آمربکا با توجه به شرایط  58000$ دلار آمریکا  می باشد.

منبع: edmunds

کدخبر: 831890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟