خدمات ارائه شده در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف دولت مردمی و ایران قوی است

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نشست هم اندیشی با مدیرعامل ، اعضاء هیات مدیره و مدیران ستادی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف بررسی مسائل جاری شرکت و مرور برنامه‎های گرامی داشت هفته دولت برگزار شد.

مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: هدف گذاری اصلی شرکت توسعه و ارتقاء جایگاه و عملکرد و نیز ارائه خدمات منحصربفرد به جامعه هدف، با استفاده از تمام ظرفیت های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور است.

کیانپور ادامه داد: در سال جاری باید برای رسیدن به اهداف تعیین شده ازجمله بهبود فرایند ارائه خدمات، ورود به بازارهای جدید، صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه و افزایش درآمد و رضایتمندی مشتریان بر اساس نقشه راه جامع شرکت تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: از جمله بخش‌هایی که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال می‌تواند نقش آفرین باشد و خدمات کیفی و منحصربفرد خود را ارائه کند حضور در بخش معادن و راه‌اندازی کلینیک تخصصی قیر و آسفالت بالاخص در مرکزمناطق خود است که در کنار حضور در طرح‌ مهم نهضت ملی مسکن ، باید در استان‌ها به طور ویژه و با حساسیت بالا و منطبق بر قوانین و الزامات سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد توجه قرار گیرد.

در ابتدای این نشست خدایار روان‌بد ،معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گزارشی از مسائل جاری شرکت، بهبود فرایند ارائه خدمات، نقشه راه، کنترل هزینه‌ها ، بیمه تکمیلی پرسنل ، مسیر تحقق حاکمیتی شدن شرکت واصلاح اساسنامه توضیحاتی ارائه کردند.

در این نشست علی محمد اسمعیلی عضو هیات مدیره، و دیگر مدیران ستادی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گزارشی از عملکرد حوزه مدیریتی خود ارائه کردند.

کدخبر: 817928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟