افتتاح خط تولید یک شرکت صنعتی/ پیگیری حل مشکلات یک واحد صنعتی در آبادان

به گزارش رکنا ، علی رسولیان در سفر یک روزه خود به خوزستان با حضور در شهرک صنعتی شماره یک آبادان، طرح توسعه خط تولید شرکت صنعت الکتریک ایرانیان را که ظرفیت اشتغال مستقیم ۶۰ نفر را ایجاد کرده است افتتاح کرد.

گفتنی است شرکت صنعت الکتریک ایرانیان در زمینه روشنایی، انواع لامپ های LED و پروژکتورفعالیت می کند که طرح توسعه این واحد تولیدی در زمینه صنعتی است که در آن انواع کلیدهای مینیاتوری، انواع کنتاکتور و محافظ جان تولید خواهد شد.

تاکید بر راه اندازی واحدهای راکد در سفر یک روزه معاون وزیر به آبادان

در ادامه این سفر آقای رسولیان با حضور در یک شرکت صنعتی راکد به بررسی مشکلات آن پرداخت.

وی در گفت و گو با مدیرعامل شرکت صنعتی ماهان پالایش، قول پیگیری حل مشکلات به منظور بازگشت این واحد تولیدی به چرخه صنایع فعال را داد.

این واحد در حال حاضر به واسطه تعهداتی که دارد امکان فعالیت با تمام ظرفیت را ندارد و فعالیتش متوقف شده است.

همچنین در این بازدید، معاون اقتصادی استاندار خوزستان، علی مهدی پور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و دو تن از نمایندگان آبادان حضور داشتند و بر تلاش برای پیگیری حل مشکلات این واحد صنعتی تاکید کردند.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ادامه این سفر از پروژه بهسازی معابر شهرک صنعتی شماره یک آبادان به طول ۱۸ کیلومتر و با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان بازدید کرد.

رسولیان در حاشیه این بازدید بر حل مشکلات زیرساختی به ویژه معابر این شهرک تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم با کمک نمایندگان و مسئولین استان و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز به برطرف شدن هرچه سریعتر مشکلات موجود کمک کنیم.

کدخبر: 816178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟