با 10میلیون تومان چه گوشی‌های می‌توان خرید؟ / جدیدترین قیمت موبایل های سامسونگ، شیائومی و آیفون
به گزارش رکنا، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ به ۵۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت امروز ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و آیفون ۱۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به ۳۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید. قیمت گوشی شیائومی ۱۲X با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت امروز ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت گوشی شیائومی ۱۲ Pro با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به ۲۶ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان رسید. قیمت گوشی سامسونگ M۳۲ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به پنج میلیون و ۷۷۹ هزار تومان و قیمت گوشی سامسونگ A۵۳ ۵G با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به ۱۱ میلیون و ۷۴۹ هزار تومان رسید.

قیمت گوشی‌های سامسونگ

به گزارش فرارو، گلکسی A۱۳ پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در بازار موبایل ایران است. نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی که به حافظه‌موقت چهار گیگابایت مجهز شده، حدود چهار میلیون تومان قیمت دارد. رتبه دوم به گلکسی A۳۲ تعلق دارد. این گوشی را با حافظه حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه موقت شش گیگابایتی در بازار بیشتر می‌پسندند.

گلکسی A۵۳ نسخه سازگار با نسل پنجم موبایل هم به‌تازگی جانشین A۵۲s شده، اما تقریبا دو برابر گوشی‌های قبلی قیمت دارد. گلکسی A۲۳، گلکسی M۳۲ و گلکسی M۱۲ را دیگر گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ می‌شناسیم. گلکسی A۷۳ نسخه سازگار با ۵G با وجود قیمت حدود ۱۲ میلیون تومانی شانس زیادی در بازار دارد. نسخه‌های سازگار با ۵G گلکسی M۳۳ و A۳۳ هم جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ هستند.

گلکسی S۲۱ FE ۵G با حافظه‌موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت جزو گوشی‌هایی است که خریداران باید بهای بیشتر برایش بپردازند. این گوشی ذاتا یک قاتل پرچمدار است. به‌این معنی که امکانات گوشی‌های پرچمدار مثل دوربین باکیفیت را با قیمتی کمتر در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. گلکسی S۲۲ نسخه اولترا شاید قیمت ترسناکی داشته باشد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ قرار دارد. برای خرید نسخه ارزان‌تر از آن می‌توانید گلکسی S۲۲ ۵G را بررسی کنید.

 

مدل قیمت
Galaxy A۱۳ ۱۲۸+۴ پنج میلیون و ۱۵۵هزار تومان
Galaxy A۳۲ ۱۲۸+۶ شش میلیون و ۲۹۹ هزار تومان
Galaxy A۵۳ ۵G ۲۵۶+۶ ۱۱ میلیون و ۷۴۹ هزار تومان
Galaxy A۲۳ ۱۲۸+۴ پنج میلیون و ۵۴۰ هزار تومان
Galaxy M۳۲ ۱۲۸+۶ پنج میلیون و ۷۷۹ هزار تومان
Galaxy M۱۲ ۶۴+۶ چهار میلیون و ۲۶۵ هزار تومان
Galaxy A۷۳ ۵G ۱۲۸+۸ ۱۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان
Galaxy S۲۲ Ultra ۵G ۵۱۲+۱۲ ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان
Galaxy S۲۱ FE ۵G ۲۵۶+۸ ۱۷ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان
Galaxy S۲۲ ۵G ۲۵۶+۸ ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

قیمت گوشی های پرفروش سامسونگ

 

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

ردمی نوت ۱۱ پرفروش‌ترین گوشی شیائومی در بازار ایرانی است. این موبایل با حافظه‌موقت شش گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت طرفداران زیادی دارد. در رتبه دوم نام Poco X۴ Pro نسخه سازگار با ۵G را می‌بینیم. خریداران این گوشی ترجیح می‌دهند سراغ مدلی بروند که به حافظه‌موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت مجهز است. Note ۱۱s سومین گوشی پرفروش شیائومی در بازار ایران به‌حساب می‌آید.

به گزارش فرارو، بین گوشی‌های پرفروش شیائومی باید از Xiaomi ۱۱ Lite ۵G NE اسم ببریم. کمی قدیمی شده، اما با توجه به سخت‌افزار قدرتمند، ظاهر زیبا و قیمت عادلانه هنوز محبوبیت خود را در بازار ایران حفظ کرده است. با توجه به ضخامت کم، این گوشی را بیشتر برای خانم‌ها توصیه می‌کنند. گران‌ترین گوشی حال حاضر شیائومی در بازار ایران Mi ۱۱ Ultra است.

با ۱۰ میلیون تومان چه گوشی‌های می‌توان خرید؟ / جدیدترین قیمت تلفن‌های همراه سامسونگ، شیائومی و آیفون + جدول قیمت

شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ هم بیش از ۲۰ میلیون قیمت دارند. شیائومی ۱۲x رقیب گلکسی S۲۱ FE است و همان حدود قیمت فروخته می‌شود. بین گوشی‌های ارزانقیمت شیائومی باید به ردمی ۹A، پوکو C۳۱، ردمی ۹C و Poco ۳۱ اشاره کنیم که قیمت آن‌ها بین ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان است.

 

مدل قیمت
Redmi Note ۱۱ ۱۲۸+۶ پنج میلیون و ۶۹۹ هزار تومان
Poco X۴ Pro ۵G ۲۵۶+۸ ۹ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان
Redmi Note ۱۱S ۱۲۸+۸ هفت میلیون و ۱۴۰ هزار تومان
Poco X۴ Pro ۵G ۱۲۸+۶ هفت میلیون و ۸۸۹ هزار تومان
Xiaomi ۱۱ Lite ۵G NE ۱۲۸+۸ هفت میلیون و ۹۹۹ هزار تومان
Redmi ۹A ۳۲+۲ دو میلیون و ۷۸۹ هزار تومان
Xiaomi ۱۱T Pro ۲۵۶+۸ ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
Mi ۱۱ Ultra ۵۱۲+۱۲ ۳۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
Xiaomi ۱۲ Pro ۲۵۶+۱۲ ۲۶ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان
Xiaomi ۱۲x ۲۵۶+۸ ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

قیمت گوشی های پرفروش شیائومی

 

قیمت گوشی‌های آیفون

آیفون یک گوشی گرانقیمت است که همه به‌محض اینکه پول توی دست‌وبالشان باشد، یکی از آن‌ها را برای خودشان می‌خرند!!! به‌جز این چه چیزی می‌تواند باعث شود آیفون ۱۳ پرومکس با کف قیمت ۵۰ میلیون تومان، با حافظه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت جزو گوشی‌های پرفروش قرار بگیرند؟ آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ هم، چون خوش‌قیمت هستند در این فهرست جا می‌گیرند، اما به‌هرحال در حال حاضر ناچار هستید برای ساده‌ترین آیفون ۱۳ حداقل ۳۵ تا ۳۷ میلیون تومان پول خرج کنید.

آیفون SE مدل ۲۰۲۲ که یک موبایل اقتصادی است و در دنیا نقش آیفون ارزانقیمت را بازی می‌کند، در ایران حدود ۱۷، ۱۶ میلیون تومان ارزش دارد. نمونه‌های آکبند آیفون SE مدل ۲۰۲۰ را هم می‌توان پیدا کرد هرچند خریدن آن‌ها رسما دل شیر می‌خواهد. چون زیادی قدیمی شده‌اند.

 

مدل قیمت
iPhone SE ۲۰۲۲ ۱۲۸+۴ ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
iPhone ۱۳ ProMax ۲۵۶+۶ ۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
iPhone ۱۳ ۱۲۸+۶ ۳۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان
iPhone ۱۳ Pro ۲۵۶+۶ ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
iPhone ۱۳ ProMax ۱۲۸+۶ ۵۱ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان
iPhone ۱۳ ۲۵۶+۴ ۴۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان

قیمت گوشی های پرفروش آیفون

منبع: خبر آنلاین

کدخبر: 814839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟