قیمت خودرو در بازار امروز اعلام شد / دنا پلاس 510 میلیون تومانی شد

به گزارش رکنا، بازار خودرو در حال حاضر در شرایط پیچیده‌ای قرار دارد، این در شرایطی است که دولت با طرح‌هایی جدیدی برای فروش خودرو، سعی در کنترل بازار دارد، اما کارشناسان و تحلیلگران بازار خودرو اعتقاد دارند که این‌گونه طرح‌ها فقط در بازه کوتاه روی بازار اثرگذار است.

گزارش‌ها از روند بازار خودرو، از رکود شدید در خرید و فروش حکایت دارد و به دلیل رشد شدید قیمت‌ها، توان خرید مردم به حداقل رسیده است.

با این وجود، بررسی قیمت‌ها حاکی از آن است که پراید ۱۱۱ در بازار به قیمت ۲۰۳ میلیون تومان و پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۸۲ میلیون تومان عرضه می‌شود. پراید ۱۵۱ نیز در بازار ۱۸۵ میلیون تومان قیمت دارد.

در این میان، گزارش‌ها نشان می‌دهد که هم‌اکنون دناپلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ در قیمت ۵۱۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۱۰ میلیون تومان رسید.

همچنین تیبا هاچ‌بک پلاس مدل ۱۴۰۱ با نرخ ۲۰۵ میلیون تومان و تیبا صندوق‌دار با قیمت ۱۹۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ نیز از سقف قیمتی ۳۰۵ میلیون تومان عبور کرد. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور به نرخ ۳۵۵ میلیون تومان رسید. پژو پارس اتوماتیک نیز بر قله ۴۵۵ میلیون تومان ایستاد. همچنین پژو۴۰۵ بنزینی به قیمت ۲۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک نیز به ۵۹۵ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک امروز در بازار با نرخ ۵۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

در این میان، ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ در بازار به قیمت ۲۱۸ میلیون تومان، شاهین ۳۸۵ میلیون تومان و کوییک اتومات پلاس ۳۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: 787873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟