اسامی منتخبان اولین مرحله قرعه کشی خودرو فردا اعلام می شود / وزارت صمت اعلام کرد
حجم ویدیو: 40.56M | مدت زمان ویدیو: 00:02:47

به گزارش رکنا، حسین زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در این خصوص گفت: اسامی منتخبان اولین دوره مراسم تخصیص خودرو از طریق سامانه یک‌ پارچه، به دلیل انجام استعلامات و صحت‌سنجی روندها به‌منظور تخصیص دقیق و عادلانه خودرو توسط سازمان حمایت از مصرف‌کننده به متقاضیان با تأخیر همراه بوده و فردا  اعلام می‌شود.

وی افزود: نظر به لزوم صیانت از حق مصرف کنندگان که توسط سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده انجام می شود، زمان برخی استعلام ها طولانی شد. در این دوره یکی از بیشترین عرضه خودرو در تاریخ از سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در حال انجام است. در مجموع 176 هزار و 911 دستگاه خودرو در قالب 115 طرح فروش متنوع فروش فوری، فروش فوق العاده و طرح جوانی جمعیت با بازه زمانی کمتر از یک سال تحویل مردم می شود.

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت درباره دلیل تاخیر اعلام اسامی منتخبان، گفت: اعلام نتایج زمان بر است اعلام سرویس های نیروی انتظامی برای بررسی اطلاعات افراد که دلالان و کسانی که ثبت نام غیرواقع انجام می دهند، شناسایی شوند. دیگری احراز هویت و مطابقت اطلاعات ثبت نام کننده ها با شخص است. موضوع مهمی که زمانبر شده است 297 هزار ثبت نام کننده طرح جوانی جمعیت شده است که استعلام آن از ثبت احوال در حال انجام است.

وی در آخر گفت: در تلاش هستیم که طی 24 ساعت آینده نتایج را بر سامانه جامع تجارت اعلام کنیم.

کدخبر: 786794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟