رکورد شکنی فروش پوشاک در جمعه سیاه 1400

از باب همایون تا تجریش، از هفت تیر تا هفت حوض، مسیری بود که برای خرید انواع پوشاک طی می کردیم. بعدها با رشد مراکز تجاری مثل پالادیوم و ارگ و کورش، سبک خریدمان هم دستخوش تغییر شد. شاید کمتر کسی باور می‌کرد کفش و لباس را بتوانیم اینترنتی خرید کنیم، ولی نوبت به خرید اینترنتی هم رسید و کم کم جای خود را در انتخاب هایمان باز کرد. برخی از ما سخت تر تغییر می‌کنیم و برخی راحت تغییرات را می‌پذیریم ولی امروز، در پاییز 1400، در یکی از بزرگترین جشنواره‌های فروش سال، بیش از یک میلیون نفر از وبسایت بانی مد دیدن کردند.

فرهنگ خریدی که ایرانی شد

چند سالی هست که جشنوارهای مبتنی بر تخفیف با عنوان جمعه ‌سیاه در ایران برگزار می‌شود. در این رویداد، فروشگاه‌ها و برندها کالاهای خود را با بیشترین تخفیف ممکن به مشتریانشان عرضه می‌کنند. جمعه سیاه که قدمتی طولانی دارد و از کشور امریکا شروع شده، در سال‌های گذشته مورد استقبال مردم کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران نیز قرار گرفته است. در این رویداد فروش فوق‌العاده هر ساله شاهد استقبال بیشتر مردم در سراسر دنیا هستیم.

وجود اتفاقات ناگوار مثل فوت نگهبان فروشگاه والمارت در سال 2008 بر اثر هجوم خریداران در روز جمعه سیاه، یکی از دلایل گرایش مردم به خرید اینترنتی در این روز است. با شروع سلطنت فروشگاه‌های آنلاین در دنیا، سهم بازار آنلاین در این روز بیشتر و بیشتر شده است. به طوری که طبق آمار ادوبی آنالیتیکس (منبع) حجم فروش آنلاین جمعه سیاه در سال 2020 نسبت به سال قبل از آن، 21.6 درصد رشد داشت و به 9 میلیارد دلار رسید.

در ایران نیز فروشگاه های اینترنتی پرچمداران جشنواره تخفیف جمعه سیاه هستند و هر ساله استقبال مردم ایران از این جشنواره ها بیشتر می‌شود. در سیاجمعه‌ی بانی مد که از اول تا دوازدهم آذر برگزار شد، این فروشگاه اینترنتی توانست نسبت به سال گذشته رشدی حدود 47 درصد را ثبت کند. حالا بانی‌ مد به عنوان توزیع کننده‌ی اختصاصی برند‌های معتبر در صدر فروش کمپین جشنواره تخفیف جمعه سیاه در ایران قرار گرفته‌است.

بانی ‌مد؛ در صدر فروشندگان جمعه سیاه (جشنواره پاییزه) 1400

بانی مد که از سال 1393 فعالیت خود را به عنوان فروشگاه اینترنتی و با عرضه برند جین وست آغاز نمود، امروز در سبد محصولات خود بیش از چهارصد برند معتبر داخلی و خارجی دارد. ولی آنچه که توانست بیش از یک درصد جمعیت ایران را در جشنواره سیاجمعه‌ی بانی مد به این سایت فروشگاهی بکشاند فقط تنوع برندها و محصولات نبود. ارائه تخفیف‌های جذاب، ارسال سریع، شرایط مرجوعی عالی، و کیفیت خدمات مناسب باعث شد تا مشتریان بانی مد رضایت خود را نسبت به این مجموعه در نظر سنجی های انجام شده به ثبت برسانند.

بانی ‌مد به روایت آمار

تا همین یک دهه گذشته شاید برای کسی باور پذیر نبود که پوشاک را بتوان به صورت اینترنتی خرید کرد؛ اما بانی‌ مد با شناخت درست نیاز کاربران و ظرفیت‌های بازار این بستر را به درستی فراهم کرد. به طوری توانست رکورد تعداد بازدیدکنندگان در یک ساعت را در روز جمعه 5 آذر ماه برای این وبسایت ثبت کند.

بانی مد در مدت جشنواره بیش از 50 هزار کالا از 420 برند را با تخفیف ویژه عرضه کرد که در این میان، 500 کالا دارای بیش از 90 درصد تخفیف واقعی بود. پیشتازان خرید از بانی مد؛ استان های، تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی و استان فارس بودند.

در این جشنواره آقایان گوی سبقت را از خانم ها ربودند و سهم بیشتری از خریدها را به خود اختصاص دادند. فروش کالاهای مردانه نیز مثل تیشرت، پلیور، کفش راحتی بالاترین آمار فروش را داشتند. همینطور بیشترین مبالغ فروش کالاها در سیاجمعه به کاپشن، پلیور و کفش راحتی مردانه اختصاص پیدا کرد. جذاب‌ترین برندها نیز از دید کاربران بانی مد در این جشنواره به ترتیب جوتی جینز، جین وست، برند پی‌لس و شیفر بودند.

یکی از دلایل استقبال گسترده مردم از فروشگاه اینترنتی بانی مد و جشنواره سیاجمعه که توانست بیشترین فروش پوشاک جمعه سیاه ایران را از آن خود کند، ارسال سریع و شرایط ایده‌آل مرجوعی آن بود. خریداران بانی مد می‌توانستند با سرویس بانی‌جت، خرید خود را یک ساعته دریافت کنند. خریدارانی که دریافت از طریق پست را انتخاب ‌کردند نیز حداکثر 5 روزه محصولات خود را دریافت نمودند. همچنین برای تعویض سایز و رنگ کالای خریداری شده، بانی مد کالای مرجوعی را درب منزل مشتری با حفظ تخفیف سیاجمعه تا 15 روز، تعویض می‌کند تا خیال مشتریان کاملا راحت باشد.

بانی مد درحالی سیاجمعه‌ی 1400 خود را به پایان برد که فروش بی سابقه ای را تجربه کرد و توانست عنوان بیشترین فروش پوشاک در جمعه سیاه را کسب کند. به پاس همراهی همه کسانی که باعث شدند تا این اتفاق بزرگ رقم بخورد، بانی مد جوایزی را برای بیشترین خریدهای انجام شده به مشتریان خود اهدا خواهد کرد.

از پیشتازی در جشنواره فروش پاییزه تا رهبری صنعت پوشاک

در کمپین‌های تخفیف محور، بسیاری از فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی کالاهای خود را به مدت محدود با حداکثر میزان تخفیف راهی بازار می‌کنند تا با استفاده از این روش انگیزه‌ی خرید را در مشتریان و کاربران خود افزایش دهند. بانی ‌مد در این عرصه هم با ارائه تبلیغات جذاب و تخفیف‌های مناسب، پیشرو در بازار پوشاک و در جشنواره جمعه سیاه بود که به پشتوانه‌ همین تبلیغات به رکورد بیشترین فروش در جمعه سیاه 1400 رسید.

با این وجود، پیشتازی بانی مد در فضای آنلاین مانع از حضور این مجموعه در سایر عرصه‌ها نشده است. بانی مد در نمایشگاه بین‌المللی پوشاک «ایران مد»، که از 14 تا 18 آذر برگزار شد، برترین برندهای خود را به علاقمندان صنعت مد و پوشاک، به صورت حضوری ارائه نمود.

بانی‌ مد که عرضه کننده‌ی انحصاری محصولات جین‌وست و جوتی‌جینز در ایران است و با توجه به این موضوع که پوشاک با کیفیت عالی باید در دسترس تمامی ایرانیان قرار گیرد، با توجه به نیاز بازار تاسیس شد. این مجموعه افتخار همکاری با بیش از 400 برند معتبر را دارد و همین امر باعث شده است تا به عنوان یکی از مراجع معتبر در حوزه مد شناخته شود.

این امر میسر نبود مگر با ایجاد یک رابطه دو سویه با محوریت اعتماد. و این اعتمادی است که بانی‌ مد به پشتوانه حضور فعالانه خود در عرصه مد و فشن توانسته به خوبی برای کاربران خود ایجاد کند. مجموعه بانی مد امیدوار است تا بتواند با حضور خود در بازار پوشاک گامی رو به جلو برای اعتلای صنعت تولید و عرضه پوشاک ایران بردارد.

کدخبر: 750288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟