قیمت پراید پرواز کرد ! + قیمت جدید

قیمت خودرو در بازار ماه های اخیر به شکل چشمگیری در بازار آزاد افزایش پیدا کرد. این در حالی است که ماه گذشته با دستور رئیس جمهور خودروسازان از افزایش قیمت‌ خودرو منع شدند. با وجود منتفی شدن افزایش قیمت خودرو در کارخانه، اما روند گرانی‌ ها در بازار آزاد ادامه پیدا کرد. آنچه مشخص است در روزهای اخیر قیمت خودرو برخی مدل ها در بازار آزاد با نوسان همراه شده است. قیمت خودرو شرکت های خودروساز داخلی، خصوصا مدل های پرفروش با افزایش همراه شده است.

به گزارش اقتصادی رکنا، در معاملات امروز، قیمت پراید صفر ۱۴۰۰ مدل ۱۱۱‌ SE (با افزایش قیمت یک میلیون تومانی) به حوالی ۱۷۲میلیون تومان رسیده است. قیمت پراید صفر ۱۳۲ SE مدل ۹۸ حوالی ۱۴۴ میلیون تومان ثابت ماند اما بررسی نمودار قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۹روز گذشته ۴میلیون تومان گران شده است.

قیمت پراید صفر ۹۹ مدل۱۳۱ SE در رنج ۱۵۴ میلیون تومان خریدوفروش شد. بررسی نمودار تغییرات قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۷روز گذشته ۴میلیون تومان گران شده است.

قیمت پراید وانت مدل ۱۴۰۰ در معاملات امروز حوالی ۱۸۲ میلیون تومان ثابت ماند اما پراید وانت مدل ۹۹ با افزایش یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته روانه بازار شد.

قیمت انواع خودرو در بازار

پراید ۱۵۱ پلاس     ۱۴۰۰     صفر     ۱۸۲,۰۰۰,۰۰۰

پراید ۱۵۱ پلاس     ۱۳۹۹     صفر      ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰

پراید SE ۱۵۱     ۱۴۰۰     صفر     ۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰

پراید SE ۱۵۱     ۱۳۹۹     صفر      ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰

پراید ۱۳۲ SE     ۱۳۹۸     صفر      ۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰

پراید ۱۳۱ SE     ۱۳۹۹     صفر     ۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰

پراید ۱۱۱‌ SE     ۱۳۹۹     صفر     ۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰

کدخبر: 748153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟