بلیط 5 میلیون تومانی پروازهای اربعین در این تاریخ به فروش می رسد

به گزارش اقتصادی رکنا، روز گذشته شرایط سفر زائران ایرانی در پی توافق دو کشور ایران و عراق اعلام و سهمیه زائران ایرانی و پروازهای اربعین از 30 هزار نفر به 60 هزار نفر افزایش یافت. درخصوص قیمت بلیط پروازهای اربعین نیز سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در تاریخ 17 شهریور ماه اعلام کرد که قیمت بلیط پروازهای اربعین رفت و برگشت 5 میلیون تومان است. این در حالی است که برخی رسانه ها از قیمت های میلیونی پروازهای اربعین خبر داده اند. به طوری که به نظر می رسد هیچ نهاد ناظری بر نحوه تعیین قیمت پروازهای اربعین نظارتی ندارد و هر شرکت هواپیمایی نرخ دلخواه خود را اعلام کرده است. در حال حاضر بلیط پروازهای اربعین رفت و برگشت با قیمت های سرسام آوری از 5 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان از سوی این شرکت ها عرضه می شود و هنوز جزئیات شرایط و زمان عرضه بلیط های 5 میلیون تومانی پروازهای اربعین اعلام نشده است.

بلیط پروازهای اربعین به نرخ 5 میلیون تومان را فقط در این تاریخ خریداری کنید

در این خصوص محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با رکنا گفت: تاریخ پیش فروش بلیط پروازهای اربعین که ما در نظر گرفتیم از تاریخ 28 شهریور ماه تا 10 مهر ماه تعیین شده است. براین اساس از روز 27 شهریور ماه قیمت بلیط رفت و برگشت پروازهای اربعین به نرخ 5 میلیون تومان در سایت ثبت و مشاهده خواهد شد.

ذیبخش در ادامه درخصوص فروش پروازهای اربعین با قیمت های میلیونی گفت: از سوی سازمان ظرفیت 60 هزار نفری پروازهای اربعین از تاریخ 28 شهریور ماه تا 10 مهرماه تامین می شود. شرکت های هواپیمایی مجاز هستند خارج از این تاریخ پروازهای اربعین را فروخته و عرضه کنند. سازمان نیز در نحوه قیمت گذاری پروازهای خارجی شرکت های هواپیمایی هیچ گونه دخل و تصرفی ندارد. اما سازمان براساس مصوبه جلسه ستاد اربعین ، متعهد است 60 هزار پرواز را با محدوده قیمت 5 میلیون تا 6 میلیون تومان تامین کند.

کدخبر: 720433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟