برنج وارد بورس شد

به گزارش رکنا، یزدان پناه مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه عرضه برنج در بورس از ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۱ شهریور ماه آغاز شده است، گفت: برنج طارم با نماد معاملاتی "برنج ۰۱۰۴ پ ۰۱" و "برنج طارم ۰۱۰۴ تجارت مازندران (پ) " تا ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ در بورس کالای کشاورزی قابل معامله است.

او با بیان اینکه کارشناسان با بررسی بازار در حال  تعیین قیمت پایه برنج برای معاملات امروز هستند  افزود: کشاورزانی که برنج طارم دارند از این پس می‌توانند برنج‌های طارم خود را بدون واسطه در بورس کالای کشاورزی عرضه و به صورت نقد به فروش برسانند.

مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران ادامه داد: شالیکاران نمونه برنج خود را به این مرکز در آمل ارائه می‌کنند و کارشناسان بعد از مطابقت برنج با شرایط استاندارد آن را در بورس عرضه خواهند کرد.

یزدان پناه با بیان اینکه برنج طارم باید برداشت امسال باشد، گفت: خریداران نیز با همان کد بورسی که سهام خرید و فروش می‌کنند می‌توانند برنج را بدون واسطه و با نرخ روز خریداری کنند.

کدخبر: 719739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟