فروش با تحویل فوری تیبا 2 ، تیبا صندوقدار و پراید وانت واقعی شد

فروش خودرو به صورت فوری در ایران ادامه دارد. فروش خودرو بیشتر بین دو محصول سایپا و ایران خودرو بوده است. زمان تحویل در برنامه فروش خودرو ها تا حدود سه ماه است اما تحویل این فروش خودرو ها گاهی بیشتر زمان موعد  نیز طول خواهد کشید. این شرکت ها با توجه به تقاضای مردم به فروش خودرو های خود اقدام می کنند.

به گزارش رکنا، فروش فوری خودرو در سال های اخیر در ایران خصوصا در دو شرکت ایران خودرو و سایپا تقریبا بی معنی شده بود چرا که نزدیک ترین موعد تحویل خودرو آن هم به مشتریانی که در قرعه کشی فروش فوق العاده های این دو شرکت برنده شده بودند حدود سه ماه و در برخی موارد برخلاف تعهدات ایران خودرو و سایپا مدتی بیشتر طول می کشید.

در تازه ترین تحول، خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده های سایپا  که پیش از این سه ماهه به متقاضیان تحویل می شد با کاهش زمان تحویل مواجه شده و پرتقاضاترین محصولات این شرکت یعنی تیبا صندوقدار، تیبا 2 ، وانت پراید و کوئیک زودتر از موعد مقرر به مشتریان تحویل می شود. این برای نخستین بار است که چند محصول سایپا زودتر از موعد مندرج در قرارداد، به مشتریان تحویل خواهد شد.

یک مقام مسئول در بخش بازاریابی و فروش سایپا از تحویل پیش از موعد 4 محصول کوییک دنده ای، تیبا صندو قدار، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱ خبر داده و گفت: برای اولین بار چند محصول سایپا زودتر از موعد مندرج در قرارداد، به مشتریان ارائه می شود.

حسین کاظمی معاون بخش بازاریابی و فروش سایپا توضیح داد: ما اکنون در نیمه اول مردادماه، مشغول تخصیص فروش های فوق العاده چهار خودرو مذکور با موعد تحویل شهریور۱۴۰۰ هستیم و از سوی دیگر فراخوان تکمیل وجه مشتریانی که طبق قرارداد موعد تحویل خودروی آنها شهریورماه بوده، نیز آغاز شده است که این اقدامات حاکی از پایان معضل تاخیر در تحویل این محصولات بوده و زمینه ارتقی رضایت مشتریان را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مدیریت ارشد گروه سایپا در زمینه تولید و تکمیل هرچه سریع‌تر خودروهای دارای کسری قطعات و اجرای رو شهای متنوع فروش و تسریع در تخصیص خودروهای مشتریان، تحویل زودتر از موعد این چهار محصول محقق شده است.

ایران خودرو 9 هزار خودرو از تعهدات سررسید شده عقب است.

شایان ذکر است براساس اطلاعات صورت مالی گروه صنعتی ایران‌‌خودرو  مندرج در سایت کدال بورس، این گروه در سال 1399 برای تحویل 334 هزار و 933 دستگاه خودرو از مشتریان خود پیش‌دریافت اخذ کرده است.

طبق اطلاعات صورت مالی تا زمان تنظیم اطلاعات صورت مالی که تیرماه سال جاری است، ایران‌خودرو 9 هزار و 162 دستگاه از تعهدات سررسید شده را تحویل نداده است.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: کاماپرس

کدخبر: 710269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟