شهرداری تهران ماهیانه 250 میلیارد تومان برای جمع آوری پسماند خرج می کند + فیلم
تبلیغات

 لطف الله فروزنده، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی رکنا در خصوص اینکه شهرداری امسال چقدر پول به پیمانکاران پسماند پرداخت کرده است گفت: امسال، ماهیانه شهرداری تهران تقریبا 250  میلیارد تومان برای جمع آوری پسماند خرج کرد.

وی توضیحاتی هم درمورد میزان بودجه ای که صرف زیباسازی شهر شده است داد.

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 977704

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات