تراموا چه زمانی در پایتخت اجرا می شود؟

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی ، شهردار تهران درباره دو پروژه مهم شهری "تونل 10 کیلومتری شهید متوسلیان و تراموا" و زمان اجرای این دو پروژه در تهران اظهار کرد: پروژه تونل شهید متوسلیان حدود 10کیلومتر است و در دو طبقه  است که ساخت آن در دستور کار این دوره شهرداری تهران قرار دارد.

وی افزود: این تونل از میدان سپاه در انتهای بزرگراه شهید صیاد شیرازی آغاز می‌شود و تا آزادگان امتداد دارد؛ در واقع طول منطقه 12 را طی و بیشترین بخش این تونل از کنار بازار تهران عبور می‌کند.

زاکانی درباره احداث ترامو در پایتخت تصریح کرد: برنامه‌ریزی جدی برای استفاده از "تراموا" در شهر به عنوان ظرفیت حمل و نقل پاک و الگوی پیشرفته ارائه خدمات انجام داده‌ایم که یک خط آن اجرا شود.

شهردار تهران با بیان اینکه نهضت خدمت‌رسانی در تهران ادامه دارد، یادآور شد: انشاءالله خبرهای خوب جدیدی برای شهروندان تهرانی خواهیم داشت.

شهردار تهران درباره زمان اجرای این دو پروژه مهم شهری تصریح کرد: در هر دو پروژه اشاره شده کارها در حال انجام است؛ در بحث تراموا، مرجع تصمیم‌گیرنده، شورای ترافیک است؛ شورا به ما مجوز بررسی احداث تراموا را داده و در حال حاضر 3 خط در دست بررسی است و هم از طریق شورا و شورای ترافیک موضوع را پیگیری می‌کنیم و در صورتی که شورا مجوز بدهد، عملیات ساخت یک خط تراموا را شروع خواهیم کرد.

کدخبر: 954350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟