گرامیداشت روز خبرنگار در رکنا با میهمانان فرهیخته دوست داشتنی  + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در خبرگزاری رکنا با حضور پیشکسوتان روزنامه نگاری برگزاری شد. همه دور هم جمع شده اند تا از خودشان بگویند. از تجربه ها، بالا و پایین ها و سرد و گرمی هایی که در این مسیر دیده و چشیده اند. رکنا به عنوان رسانه ای که مدعی‌ست «رسانه‌ای برای صدای همه است» تلاش می کند تا مخاطبان خود را در بین تمامی اقشار مختلف جامعه، از هر سبک و سلیقه ای حفظ کند و فارغ از سوگیری های سیاسی و جناحی، انعکاسی واقعی از آنچه در جامعه رخ می دهد را برای افکار عمومی نمایش دهد.

روز خبرنگار در رکنا

اینجا و در تحریریه صمیمی رکنا، خبرنگاران و عکاسان، دغدغه اصلی زندگی شان، رساندن صدا و دغدغه های مردم به گوش مسئولان و البته تلاش برای مرتفع کردن آنهاست. اینجا جایی است که همه، از دل و جان و با تمام وجود با خوشی های هم وطنانشان خوشحال می شوند و از رنج و غمِ دیگری گریان. رکنا مثل اسمش رُک است و در این مسیر «هیچ وقت» دست از تلاش نمی کشد.

در این مراسم، محمد بلوری، محمود مختاریان، مجید رضاییان، جلیل اکبری صحت، محمد آقازاده و شاهرخ حیدری، همگی از پیشکسوتان، اساتید و پژوهشگران حوزه روزنامه نگاری نیز حضور داشتند.

در این نشست، مسعود ابراهیمی، مدیرمسئول  رکنا  با اشاره به اینکه در عصر ارتباطات، رسانه ها می توانند در راستای پاسخگویی سریع دستگاه ها و نهادها کمک کننده باشند، گفت: این ارتباط بین نهاد حاکمیت و مردم هرچقدر سریعتر و شفاف تر شکل بگیرد، می تواند از وقوع شایعه جلوگیری کرده و در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی دغدغه های مردم باشد. 

وی افزود: مردم در عصر کنونی نیازهایی فارغ از خبر و اطلاع رسانی در مورد عملکرد مسئولان دارند که پیگیری آنها، می تواند در تنویر افکار عمومی موثر باشد.

همچنین مهدی ابراهیمی، سردبیر رکنا ضمن تاکید بر این موضوع که هر کدام از رسانه ها در حوزه های مختلف نقاط ضعف و قوتی دارند، گفت: رکنا سعی دارد دغدغه های ذهنی مردم را در حوزه های مختلف از جمله حوادث و آسیب های اجتماعی سریعتر منعکس و پیگیری کند.

او تاکید کرد: رعایت اصول خبری و قواعد درست نویسی و پیگیری اخبار و حوادث در سریعترین زمان ممکن جزء اصلی ترین راهبرد رکنا در طول سنوات گذشته بوده و این مهم را در آینده نیز تقویت خواهیم کرد.

میهمانان گرامی دیگر

امروز دو میهمان گرامی  روزخبرنگار را با خبرنگاران رکنا همراهی کردند سردار تیمور حسینی، جانشین رییس پلیس راهور فراجا و محسن زارعی، رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش برای تبریک روز خبرنگار نشستی صمیمانه با خبرنگاران و اساتید پیشکسوت رسانه داشتند و البته مصاحبه هایی انجام شد که بزودی منتشر می شوند.

کدخبر: 917609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟