از سازمان‌های مردم نهاد استفاده تزئینی نداریم

به گزارش رکنا به نقل از مهر، نورالله مرادی اظهارداشت: گفتگو با اعضای سازمان‌های مردم نهاد در راستای اصلاح اشکالات و هم افزایی صورت می‌گیرد و تداوم دارد.

مرادی با بیان اینکه در معاونت آموزش و مشارکتهای مردمی بیشترین زمان را به سازمان‌های مردم نهاد اختصاص دادیم افزود: فعالان عرضه حفاظت از محیط زیست از گرانبهاترین گوهر وجودیشان که عمر و زمان است در مسیر ارتقای شاخص‌های محیط زیست هزینه می‌کنند و افراد خاصی هستند که کار داوطلبانه را در راستای منافع عمومی انتخاب کرده اند که در مقابل باید برای شنیدن حرف‌ها و انجام خواسته‌هایشان وقت ویژه ای صرف کرد.

وی تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی قصد سو استفاده از سازمان‌های مردم نهاد و استفاده تزئینی را نداریم و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

مرادی با بیان اینکه سابقه کنشگری فعالان محیط زیستی در همکاری آنها با سازمان حفاظت محیط زیست مؤثر است بیان کرد: برگزاری نشست‌های مداوم برای پیشبرد اهداف محیط زیستی مؤثر خواهد بود.

وی گزارش کار روشن، دقیق و شفاف را از روندهای مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: برای همه سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی فرش قرمز پهن کرده ایم و از همکاری با آنها استقبال می‌کنیم.

کدخبر: 912621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟