ورود خودرو به گیلان ٣١ درصد افزایش یافت / محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا _ اردبیل

به گزارش رکنا ،  غلامعلی نیک فهم اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ هزار و ۵۴۱ وسیله نقلیه وارد گیلان شد که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۳۱ درصد رشد دارد.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین ورود خودرو به استان گیلان از آزادراه قزوین به رشت با ۱۸ هزار ‌و ۸۶۱ دستگاه و بیشترین خروجی نیز با ۱۷ هزار و ۹۶۲ وسیله نقلیه در مسیر رامسر به چابکسر ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشت ۴۷ هزار و ۲۵۰ خودرو از استان خارج شد که نسبت به مدت مشابه هفته قبل نیز ۳۱ درصد افزایش یافت.

به گفته نیک فهم در زمان حاضر ترافیک در محورهای گیلان روان است.

محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا _ اردبیل

رییس پلیس راه گیلان نیز از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا _ اردبیل و برعکس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ جاور صفاری، به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات پیش‌ رو، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بر عکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروزچهارشنبه و فردا پنج‌شنبه و نیز از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای دوشنبه پانزدهم‌ و جمعه ۱۵ و ۱۹ خردادماه در محور قدیم رشت - قزوین و برعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان بیان کرد: همچنین در محور "آستارا - اردبیل و برعکس تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و از ساعت هشت تا ۲۴ خرداد روزهای دوشنبه پانزدهم و جمعه ۱۹ خرداد ماه ممنوع است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم تردد سفر در صورت الزام تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا پنجشنبه ۱۱ در مسیر قزوین به رشت محدوده رودبار یک طرف به صورت مقطعی اعمال و تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت هفت تا ۲۴ روزهای دوشنبه وجمعه هفته آینده در مسیر رشت به قزوین در محدوده رودبار به صورت مقطعی اعمال می شود.

منبع : ایرنا

کدخبر: 897292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟