مسافران تعطیلات بخوانند ؛ وضعیت آب و هوایی و هشدار هواشناسی در این استانها + جدول

به گزارش رکنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی ، امروز در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، برخی نقاط استان های زنجان، همدان، مرکزی، قم قزوین البرز تهران گیلان مازندران ارتفاعات البرز ارتفاعات زاگرس مرکزی و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات کرمان و ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید مخوقت همراه با خیزش گرد و خاک و در منناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد. این شرایط رذوز پنجشنبه برای برخی از نقاط آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، استان های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز و جمعه برای شمال آذربایجان، شرقی، شمال اردبیل، ارتفاعات البرز شرقی، گلستان و خراسان شمالی پیش بینی می شود.

همچنین جمعه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در کرمان، ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، ارتفاعات شمالی و شرقی فارس و ارتفاعات جنوبی یزد و شنبه و یکشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در بخش هایی از اصفهان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی از نقاط گرد و خاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.

شایان ذکر است طی پنج روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد. این شرایط از روز جمعه تا یکشنبه برای استان خوزستان نیز پیش بینی می شود از امروز تا شنبه خلیج فارس به ویژه مناطق شرقی آن و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شرق دریای عمان مواج است.

پیش بینی

پیش بینی 1

پیش بینی 2پیش بینی 2

پیش بینی 3

پیش بینی 4

کدخبر: 897249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟