دریافت کرایه پارکینگ در میادین تره بار شهرداری؛ مصوبه دارد اما رضایت مردم را ندارد + فیلم
حجم ویدیو: 28.10M | مدت زمان ویدیو: 00:01:10

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، میادین میوه و تره بار که زیر نظر شهرداری تهران کار می کنند، این روزها محل ناامیدی شهروندان شده اند. شهروندی را در نظر بگیرید که در چنین شرایط اقتصادی، به یکی از میادین میوه و تره بار می رود و از چند صد هزار تومان تا چند میلیون خرید می کند؛ ولی در نهایت، در زمان خروج از پارکینگ میدان تره بار، از او درخواست وجه می کنند، در حالی که فیش خرید را نشان می دهد و توقع دارد در شهری که او مالیات و عوارض پرداخت می کند و مایحتاجش را از فروشگاه های شهرداری تهیه می کند، تقاضای دریافت وجه برای پارکینگ، که در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای با ارائه فیش خرید، از پرداخت هزینه پارکینگ معاف می شوند را داشته باشند. 

حال سوال اینجاست چرا شهروندان نمی توانند خدمات جانبی را که از سایر فروشگاه های زنجیره ای دریافت می کنند را در میادین میوه و تره باری که متعلق به شهر خودشان است را دریافت کنند؟

مردم از نحوه اداره میادین میوه و تره بار نارضایتی زیادی دارند

در این راستا، ​ناصر امانی ، عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با رکنا گفت: من یکی از منتقدان مدیریت سازمان میادین میوه و تره بار هستم. هم درون سازمان دچار مشکلات عدیده ای است و هم یک بار من هنگامی که بودجه سازمان تصویب می شد اشکالاتی را تذکر دادم. همچنین مردم از نحوه اداره میادین نارضایتی زیادی دارند.

شهرداری در مورد مدیریت سازمان میادین میوه و تره بار تجدید نظر کند

او افزود: از سویی دیگر، کیفیت اجناسی که در میادین به دست مردم می رسد نیز غیر مرغوب است و همینطور نحوه تعامل مجموعه ها با مردم دچار ضعف های زیادی است. شهرداری تهران باید به سرعت در مورد مدیریت این مجموعه تجدید نظر کند؛ چراکه یکی از مجموعه های بزرگی است که روزانه چند صد هزار نفر از مردم تهران به آن مراجعه و خدمات نامرغوب دریافت می کنند.

ناصر امانی در پایان گفت: قرار بود خدمات در شهر برای شهروندان راحت باشد و مردم را تکریم کنند؛ ولی متاسفانه در این دوره با چنین اختلالاتی مواجه هستیم. در مورد دریافت وجه از سوی پارکینگ های میادین میوه و تره بار باید بگویم که مصوب شورای شهر تهران است.

کدخبر: 895307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟