گفت و گوی بدون واسطه با اعضای دولت مردمی در نمایشگاه کتاب

به گزارش رکنا، دولت همه‌جا با حضور حداکثری کنار مردم است، هرجا تبلور حضور مردم باشد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در کنار مردم خواهد بود.

در همین راستا و پس از چندین دهه فعالیت خود در دولت‌های مختلف برای نخستین مرتبه با تدارکی ویژه در نمایشگاه کتاب به‌عنوان بزرگ‌ترین اجتماع فرهنگی کشور با تدارک و برنامه‌ریزی تبیینی و پاسخگویی به مردم شریف به ویژه جامعه علمی و نخبگانی شرکت کننده در نمایشگاه، حضور میدانی خواهد داشت تا تجربه‌ای نوین را در ارتباط و تعامل با اقشار مختلف مردمی پدید آورد.

همزمان با آغاز دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی راهبردهای تازه‌ای در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری نیز شکل گرفتند که بهره‌مندی از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به‌منظور خدمت‌گزاری مفیدتر و تعامل مستقیم با مردم یکی از محورهای بنیادین آن است.

در این راستا اقدامات و رویدادهای مثمرثمری صورت گرفته که از جمله آنها می‌توان به راه‌اندازی گسترده‌ترین میز خدمت متشکل از نهادهای مختلف انقلابی، عمومی، نظامی و انتظامی در ۲۲ بهمن سال گذشته، برپایی میز خدمت در نمازهای جمعه‌ سراسر کشور، تشکیل میز خدمت برای شهروندان مسیحی همزمان با آغاز سال نوی هموطنان مسیحی و ارمنی و... اشاره کرد.

در پی این اقدامات، غرفه مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری در سالن اصلی مصلی و ورودی درب ۱۴ و در طول ایام نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ عصر با برنامه‌های متنوع پذیرای هموطنان گرامی در راستای حهاد تبیین و پاسخ به سؤالات و طرح دغدغه‌ها و مطالبات مردمی خواهد بود.

ضمناً نشست‌های تبیینی و همچنین پرسش و پاسخ مسئولین بیش از ۱۰ وزارتخانه و دستگاه دولتی با حضور وزرا یا معاونین آنها در ۲۲ نشست تخصصی با محوریت موضوعات عمومی روز در دو نوبت صبح از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در سرای اصلی نمایشگاه برگزار خواهد شد

کدخبر: 891606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟