هشدار زرد هواشناسی برای تهرانی ها / احتمال وقوع رعد و برق و تندباد در پایتخت

به گزارش رکنا، حامد یزدی‌مهر؛ بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وقوع دو سامانه طی امروز دهم و فردا یازدهم اردیبهشت ماه هشدار داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه هم‌اکنون هشدار زرد هواشناسی و ابلاغ این هشدار به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران صورت گرفته است، گفت: مدیریت بحران در آماده باش کامل است.

یزدی‌مهر  گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی سامانه اول احتمال وقوع رگبار و رعد و برق طی امروز یکشنبه دهم اردیبهشت خواهد بود.

وی عنوان کرد: به تمام مردم ساکن در نیمه شمالی و ارتفاعات در خصوص وقوع سامانه اول رگبار و رعد و برق هشدار می‌دهیم که تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت عدم صعود به ارتفاعات توسط کوهنوردان حرفه‌ای و آماتور تاکید کرد.

یزدی‌مهر خاطرنشان کرد: سامانه دوم مورد انتظار برای روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه پیش‌بینی شده است که همراه با وزش باد شدید و گردوخاک و احتمال وقوع تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود که فعالیت این سامانه تا روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت ادامه می‌یابد که توصیه اکید مدیریت بحران به مردم استان به خصوص نواحی مرکز و نیمه جنوبی این است که از قرار گرفتن در زیر تابلوهای تبلیغاتی و پارک خودرو کنار درختان و ساختمان‌های نیمه‌کاره خودداری کنند.

کدخبر: 888865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟