گردهمایی ۲ هزار کارتن خواب بهبود یافته کشور در برج میلاد + فیلم
حجم ویدیو: 55.52M | مدت زمان ویدیو: 00:02:20

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، شب گذشته گردهمایی ۲ هزار نفر از کارتن خواب های بهبود یافته سراسر کشور تحت عنوان 《 پیمانداری 》با هدف تجدید پیمان سالیانه کارتن خواب های بهبود یافته با همت جمعیت طلوع بی نشان ها در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

در این برنامه اکبر رجبی ، مدیرعامل جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها درباره فعالیت این مرکز گفت: این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ با هدف توانمندسازی افراد بی‌خانمان فعالیت خود را آغاز کرده است و این هدف با کمک خیرین محقق شد که بعد از مدتی توانستیم فعالیت‌هایمان را گسترش دهیم و گام های بهتری برای رسیدن به اهداف مجموعه برداریم.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۸ هزار نفر در طی چند سال فعالیت در جمعیت طلوع بی نشان ها بهبود یافته اند،  افزود: این مرکز در سابقه فعالیت ۱۵ ساله خود در حوزه های درمان، اسکان، کارآفرینی و توانمندسازی افراد آسیب دیده اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

مدیر عامل جمعیت طلوع بی نشان ها با اشاره به اینکه در ایام عید بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان به ویژه کارتن خواب ها توزیع شد، بیان داشت: با حمایت از خانواده‌هایی که دچار آسیب های اجتماعی شده اند می‌توان میزان جرائم را به حداقل رساند و ما در این مسیر ثابت قدم هستیم.

 

کدخبر: 886202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مسعود لاهوت دبیر گروه : آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟