هوای تهران سردتر می شود

به گزارش رکنا به نقل از مهر، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، تا فردا (جمعه، ۲۵ فروردین) با فعالیت متناوب سامانه بارشی ، آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

در بعضی ساعات امروز (پنج شنبه، ۲۴ فروردین ماه) و در بعضی نقاط استان (به ویژه در ارتفاعات) رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، گاهی وزش باد خیلی شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با بارش تگرگ، در ارتفاعات پدیده مه و بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

برای فردا و طی روز شنبه (۲۶ فروردین) در بعضی نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا کاهش دما  و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما انتظار می‌رود.

آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در اواخر وقت با کاهش ابر پیش بینی می‌شود. فردا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید و پس فردا کمی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

همچنین دمای هوا در کمترین و بیشترین حالت خود طی امروز بین ۲۴ تا ۱۰ درجه سانتی گراد، فردا بین ۱۹ تا ۸ درجه سانتیگراد و پس‌فردا بین ۲۱ تا ۸ درجه سانتی گراد و در روز دوشنبه (۲۸ فروردین) به ۲۴ تا ۱۰ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

کدخبر: 884586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟