ساعت اجرای طرح ترافیک در ماه مبارک رمضان تغییر کرده است ؟

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، طرح ترافیک 1402 از امروز 14 فروردین‌ ماه در پایتخت اجرا شده در حالیکه نرخ عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک در سال جاری نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

پایه عوارض طرح 52560 تومان در سال جاری در نظر گرفته شده است و شهروندان می‌توانند از طریق نرم‌افزار "سامانه تهران من " نسبت به رزرو آن اقدام کنند.

با توجه قرار داشتن در ایام ماه مبارک رمضان و با عنایت به سنوات گذشته، تغییراتی در ساعت و زمان اجرای طرح ترافیک در تهران باید اعمال می‌شد اما با وجود پایان یافتن تعطیلات نوروزی و آغاز فعالیت کاری در سال جدید از امروز هنوز درباره ساعت و زمان اجرای طرح ترافیک در ایام ماه مبارک رمضان از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اطلاعیه‌ای صادر نشده است.

در ارتباط با ساعت اجرای طرح ترافیک در ایام ماه مبارک رمضان ابهام وجود دارد و این پرسش مطرح می‌شود که آیا ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرده است؟!

به گزارش تسنیم، ساعات اجرای طرح ترافیک در نیمه دوم سال گذشته از ساعت 6:30 تا 18 اعلام شده بود.

در حالی طرح ترافیک ۱۴۰۲ از امروز در پایتخت اجرا شده که درباره ساعت اجرای این طرح با توجه به ایام ماه مبارک رمضان ابهام وجود دارد و مشخص نیست زمان اجرا تغییر کرده است یا خیر؟

کدخبر: 881832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟