هرج و مرج ساعت در ایران / کارت به کارت ها دچار اختلال شد/ مختل شدن سیستم  استارت آپ ها/ دستور عقب نشینی بدهید!

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، وقتی بعد از سالها که با تحویل سال نو شاهد تغییر یک ساعته در ساعت رسمی کشور بودیم و همه سیستم های بانکی ،موبایلی و .... خودکار این تغییر را اعمال می کردند بعد از مصوبه مجلس تغییر ساعت منتفی شد و قرار بر این گذاشته شد از ابتدای سال ۱۴۰۲ هیچ تغییر ساعتی صورت نگیرد.

این مصوبه به همه ارگان ها بویژه بانک ها ابلاغ شد و انتظار می رفت مسئولان ذیربط برای عدم تغییر ساعت خودکار در اپلیکیشن ها ووامور بانکی و حتی همه امور وابسته به اینترنت چاره جویی کرده باشند اما امسال باز مردم ایران غافلگیر شدند و حتی ساده ترین اقدام بانکی شان که کارت به کارت است بخاطر اختلال در ارسال رمز پویا دچار مشکل شد.

البته این فقط نبود در فرودگاه امام ساعت میکانیکی یک ساعت جلو کشیده شد و عجیب اینکه بعد از ۳ روز هنوز این اشتباه که مسافران را سردرگم می کند پابرجاست.برخی از لب تاپ ها از کار افتاد و ....

مشخص نیست این اختلال که تاثیر زیادی در هرج و مرج کشور داشته است تا کجا پیش خواهد رفت و مسئولان چه زمانی از دید و بازدید و سفرهای نوروزی دست خواهند کشید تا این مشکل بزرگ را حل کنند.

انگار کشور را آب ببرد مسئولان را خواب می برد و به این مثلا مسئولان باید گفت در هر جنگی اگر فرمانده بموقع دستور عقب نشینی یا حمله ندهد شاهد شکست بزرگی خواهد بود.

 

کدخبر: 879636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟