حجم ویدیو: 80.07M | مدت زمان ویدیو: 00:10:30

علیرضا بیراوند بعد از آسیبی که در بازی با انگلیس دید تست های مختلفی روی آن انجام شده است و با وجود اینکه مشکلات جدی  برای او پیش آمده بود اما همه امور انجام شده است اما به واسطه اینکه اتفاقی که برایش افتاد همراه با صدمه مغزی بود، کیروش تصمیم گرفته است که باید به پروتکل ها احترام گذاشت و در این بازی از او استفاده نکند. بنابراین فردا او را در سکان تیم ملی نخواهیم داشت. از طرفی گفته می شود که ترکیب تیم نیز نسبت به بازی قبل تغییرات زیادی خواهد داشت.

به گزارش رکنا ، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نیز در نشست خبری که روز گذشته برگزار شد اظهار کرد: ابتدا به همه حاضران خوش‌آمد می گویم. بار دیگر افتخار می کنم در جمع شما به ویژه یک روز قبل از بازی با ولز که مدت هاست پس از ۶۴ سال اینجا هستند خوشامد می گوییم. برای ما یک فرصت است که فردا بخشی از نمایش زیبای فوتبال را اجرا می‌کنیم و رویای خودمان را محقق کنیم. ولی برای ما بازی اصلی فردا است. ۶ امتیاز مانده است و کار ما همین است. هدف ما صعود است. به مخص اینکه بازی شروع می شود افکارمان هم صفر می شود تا ببریم.

در همین راستا نیز مراسمی در مسجد حضرت ابوالفضل در شهرک غرب تهران، به مناسبت دهه میلاد حضرت زینب سلام الله برگزار شد که خبرنگار رکنا، با حضور در این مسجد، نظر مردم را درباره بازی با ولز جویا شد.

کدخبر: 846729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟