جهرمی: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست پرسش و پاسخ علی بهادری سخنگوی دولت با دانشجویان دانشگاه صدا و سیما   در محل فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد.

بهادری جهرمی با بیان اینکه اغتشاشگر و معترض را باید از هم تفکیک کنیم، گفت: ما پاسخ دشمن خارجی را حتما می‌دهیم و شک نکنید اگر یکی بخوریم دو تا می‌زنیم، فقط شاید بعضی‌ها را نتوانیم بگوییم.

وی افزود: سوال می‌شود که چرا با آشوبگران داخلی مماشات صورت می‌گیرد؟ باید بگویم من اصولا معترضین را دشمن نمی‌دانم و اصل بر این است که این جوانان که به خیابان می‌آیند فرزندان خطاکار ما هستند.

جهرمی گفت: استراتژی دشمن این است که دولت را به جان بچه‌های خودش و این بچه‌ها را به جان دولت بیندازد. اتفاقا دولت طی 45 روزی که از وقایع اخیر می‌گذرد تمام تلاش خود را کرده که در تله دشمن نیفتد و دلیل اینکه هم گفته می‌شود با اغتشاشگران مماشات صورت می‌گیرد این است که در تله دشمن نیفتیم.

بهادری جهرمی عنوان کرد: برای دولت مثل آب خوردن بود که از همان روزهای اول اجازه دهد تا نیروی انتظامی از گلوله‌های جنگی استفاده کند و هر کسی را به خیابان آمد بزنند و اینطور مردم بترسند و در خانه خارج نشوند؛ اما این دولت هرگز چنین کاری نمی‌کند؛ چون معترضین را بچه و خانواده خود می‌داند و اصلا کلی سرمایه‌گذاری روی این افراد صورت گرفته تا آنها مشکلات کشور را برطرف کنند.

کدخبر: 841214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟