ضرغامی :در سرویس های بهداشتی عمومی را بسته بودند، چون شهردار تغییر کرد! + فیلم
حجم ویدیو: 33.58M | مدت زمان ویدیو: 00:04:10

به گزارش خبرنگار اجتمای رکنا، عزت الله ضرغامی- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، امروز  در جلسه هم اندیشی با اعضای شوراها به ذکر خاطره هایی  پرداخت تا تاکیدی بر توجه به اولویت رفاه مردم در مدیریت شهری باشد و گفت: مدتی قبل با خانواده به سفر رفته بودیم . در ورودی شهر متوجه توقف اتوبوس ها و مردمی شدم که صف بسته بودند تا از سرویس بهداشتی استفاده کنند.

وزیر میراث فرهنگی ادامه داد:پرسیدیم چرا در این سرویس ها بسته است گفتند : چون شهردار تغییر کرده است. گفتیم شهردار جدید چه زمانی می آید؟ گفتند : فعلا در مرحله استعلام از مراجع امنیتی است.

وی در خاطره ای دیگر گفت : در ورودی شهر قزوین مردم صف کشیده بودند تا از سرویس بهداشتی عمومی استفاده کنند و سرویس ها کم بود. کمی آن سو تر چند سرویس بهداشتی آماده بود .مسئولان آن بخش مرا شناخت و وارد گفت و گو شدیم که در این گفت و گو متوجه شدم این سرویس های بهداشتی  آماده است ولی افتتاح نشده است. گفتم چرا آنها را افتتاح نمی کنید با اینکه مردم دراین شرایط گرفتار مانده اند؟ گفتند قصد داریم در دهه فجر افتتاح کنیم.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری تاکید کرد: گفتم من این سرویس ها را همین الان افتتاح می کنم تا مردم گرفتار نماندند و همین کار را کردم و مردم به سمت دستشویی های تازه رفته و مردم افتتاح کردند.

کدخبر: 816065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟