ساعت کاری ادارات خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در روز چهارشنبه تغییر کرد

به گزارش رکنا، پیرو مکاتبه اداره کل مدیریت بحران خوزستان با موضوع هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مبنی بر پیش بینی وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر در مناطقی از استان از روز سه شنبه تا روز پنجشنبه (۱۸ - ۲۰ مردادماه ۱۴۰۱) و درخواست‌های شرکت برق منطقه‌ای برای اتخاذ تمهیدات لازم به منظور پایداری شبکه برق خوزستان و بررسی موضوع در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و پیشنهادهای ارائه شده در این خصوص و بنا به موافقت استاندار خوزستان به منظور مدیریت بهینه مصرف، پایداری شبکه برق‌رسانی و تداوم خدمات رسانی به عموم شهروندان، زمان اتمام فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز چهارشنبه مورخ ۱۹ مردادماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰ است.

همچنین کاهش ساعت کاری مذکور شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی‌ها، بیمارستان‌ها و بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کاری، تولیدی و ارائه دهنده خدمات شهری شهرداری‌ها نمی‌شود.

 همچنین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی ادارات شهرستان کهگیلویه در روز چهارشنبه نوزدهم مردادماه جاری در ساعت ۱۲ خبرداد.

جمال معتمدی زاده گفت: میزان بار مصرفی برق مشترکین در استان از مرز ۴۶۰ مگاوات با رشد بیشتر از ۱۰ درصد نسبت بمدت مشابه سال قبل گذشته که شرایط خوشایندی برای صنعت برق در این استان نیست.

وی با بیان اینکه براساس آمارهای سازمان هواشناسی در روزهای آینده( از فردا به بعد) شاهد افزایش دما خواهیم بود و از سویی شاهد ناترازی تولید و مصرف هم هستیم، اظهار داشت: فرماندار کهگیلویه به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان با کاهش ساعت اداری به ساعت ۱۲ موافقت کرده است.

معتمدی‌زاده با تقدیر فراوان از همراهی فرماندار کهگیلویه در کاهش ساعت اداری فردا، میزان مصرف برق در شهرستان کهگیلویه و لنده را بیش از ۹۰ مگاوات با رشد مصرف ۹ مگاواتی در ساعت پیک بار عنوان کرد.

وی از مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد مُصرانه خواست در مدیریت مصرف برق نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا شاهد قطعی و خاموشی های احتمالی برق بدلیل افزایش مصرف نباشیم.

کدخبر: 812742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟