جریمه 3 میلیارد تومانی برای خشکاندن درختان شهر

به گزارش رکنا ،سید علی موسوی، معاون خدمات شهری منطقه ۶ درباره جزئیات بیشتر این مسئله و رای کمیسیون ماده ۷  گفت: در سال ۹۴ پروانه ساختمانی صادر و در سال ۹۶ احداث ساختمان در خیابان کاج جنوبی به اتمام می‌رسد که با توجه خشکاندن درختان با بُن ۹۰ سانت در ۳ بازه زمانی از سوی کمیسیون ماده ۷ رای صادر شده که آخرین رأی صادر شده مربوط به اسفند سال ۱۴۰۰ است.

و با اشاره به ارسال مجدد پرونده خشکاندن ۹ اصله درخت در خیابان کاج جنوبی به کمیسیون ماده ۷ تصریح کرد: براساس آخرین رای صادره، مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان جریمه نقدی به علاوه تحویل ۱۲۰ نهال به شهرداری منطقه در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری منطقه ۶ با اشاره به کاشت ۹ نهال در محل خشکاندن درختان گفت: این مسئله نیز انجام شده است، قطعاً با ارسال مجدد پرونده خشکاندن ۹ اصله درخت در خیابان کاج جنوبی، مالک ساختمان ۴ تا ۵ برابر جریمه نقدی خواهد شد.

چندی پیش نیز ۱۳ اصله درخت در خیابان ولیعصر( عج) توسط مالک ساختمان جهت جلوه بهتره نمای ساختمانش خشکانده شده بود که در ادامه با ورود داستانی و پیگیری شورای شهر تهران مالک به پرداخت ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد همچنین در پرونده دیگری، فردی در محدوده باغ فردوس در خیابان ولیعصر(عج) اقدام به خشک کردن درختان برای بهتر دیده شدن نمای ساختمان خود کرده بود که این موضوع نیز در دست بررسی شورای شهر تهران قرار دارد.

 

کدخبر: 812130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟