احتمال ریزش ناگهانی 2 معبر شهر تهران / توضیح شهرداری درباره ترک خوردن بزرگراه مدرس + فیلم
حجم ویدیو: 4.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

به گزارش رکنا، در پی ترک خوردن بزرگراه مدرس و احتمال ریزش بخشی از بزرگراه فتح و خیابان میرداماد در تهران، پلیس راهور محدودیت هایی را اعمال کرد و شهرداری تهران نیز توضیحاتی را ارائه داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در این باره گفت: در دو نقطه در بزرگراه فتح و خیابان میرداماد تهران محدودیت ترافیکی اعمال شده است. در ساعت ۷ صبح امروز در محدوده بزرگراه فتح به شرق ، در زیر گذر الغدیر به جنوب (منطقه ۱۸) به علت سستی زمین و احتمال ریزش سطح آسفالت از ورود خودروها به داخل زیر گذر جلوگیری و محدودیت اجرا شد.

وی گفت: در ساعت ۲ بامداد نیز در محدوده خیابان میرداماد به شرق ورودی مدرس به جنوب(منطقه۳) نیز به علت سستی زمین و احتمال ریزش سطح آسفالت از ورود خودروهای سنگین به لاین کندرو ممانعت و در این محل محدودیت اجرا شد.

ماجرای ترک خوردن آسفالت بخشی از بزرگراه مدرس

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۳ تهران درباره ترک‌های ایجاد شده عمیق آسفالت خروجی بلوار میرداماد به اتوبان مدرس به همشهری آنلاین گفت: این اتفاق در اثر پس زدگی آب از نهر طولی به دلیل بارندگی‌های دو شب گذشته رخ داده است.

مهدی وارسته درباره پس‌زدگی روز گذشته آب نهر طولی کندرو بزرگراه مدرس با  کانال خشایار به توضیح جزئیات آن پرداخت و افزود:‌ به دنبال بارش‌های سیل‌آسای دیروز در بزرگراه مدرس، محدوده شمال به جنوب واقع در کنارگذر بزرگراه، شاهد پس‌زدگی آب از نهر طولی بدلیل گرفتگی در اتصال کانال خشایار و انسداد کانال منجر به رسیدن آب به سطح زمین بودیم که باعث تخریب آسفالت محدوده دریچه نهر شد.

او افزود:‌ رسیدگی برای حل این مشکل پس از گزارش‌های اولیه از همان ساعات ابتدایی صبح آغاز شد و اکنون کارشناسان بخش قنوات و مسیل‌ها در حال بررسی جزئیات هستند و اعلام کرده‌اند در آن حوالی حفره آب‌های زیرزمینی وجود ندارد و خطری شهروندان یا تردد خودروها را تهدید نمی‌کند و مسیر باز است.

وارسته در ادامه اعلام کرد: نیروهای معاونت و خدمات شهری بدلیل ترافیک ایجاد شده و با همکاری راهور مقرر کرده‌اند که از ساعات اولیه شب نسبت به حفاری دهانه مسدود شده نهر و لوله‌گذاری مناسب اقدام و در نهایت مسیر مجدد اصلاح و مرمت شود.

کدخبر: 809708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟