برگزاری فستیوال گردشگری شلوغ در شرایط نارنجی تهران در نمایشگاه بین المللی + فیلم
حجم ویدیو: 16.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

به گزارش رکنا، تهران باردیگر به شرایط نارنجی کرونایی بازگشته است. ضوابط شهرهای نارنجی از سوی ستاد مبارزه با کرونا پیشتر اینگونه اعلام شده بود:

پیشتر اعلام شده بود که در شرایط نارنجی مشاغل گروه 3 و 4 باید تعطیل باشند که البته این شرایط هم در تهران حاکم نیست . نمایشگاه ها جزو مشاغل سطح 3 محسوب می شوند. در این شرایط وزارت گردشگری اقدام به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری کرده است آنهم با شرایطی که هیچ گونه نشانه ای از رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه نمایشگاه دیده نمی شود.

حسن میثمی-مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت گردشگری در گفت و گو با رکنا در مورد شرایط دور از پروتکل های بهداشتی کرونایی در محیط برگزاری این نمایشگاه چنین توضیح داد: مجوز برگزاری این نمایشگاه یک ماه گذشته از سوی ستاد مبارزه با کرونا صادر شد. یک روز قبل از آغاز نمایشگاه ، باردیگر مجوزهای لازم برای برگزاری این نمایشگاه از سوی ستاد مبارزه با کرونا دریافت شد.

میثمی با بیان اینکه هواکش های داخل سالن کیفیت مناسب با شرایط کرونایی دارند ادامه داد: ناظران به شدت مراقب رعایت اصول بهداشتی در محوطه سالن های برگزاری نمایشگاه هستند. محیط بیرونی کمی دچار بی نظمی است که تلاش می شود طی روزهای آینده نظارت بهتری برای رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گیرد.

 

 

کدخبر: 768292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟