مشکلات مردم رضویه با قاچاقچیان اسلحه به دست + فیلم
حجم ویدیو: 12.04M | مدت زمان ویدیو: 00:01:38

به گزارش رکنا، در چند سال اخیر هم افزایش اعتیاد در تهران داشتیم هم ازدیاد پاتوق های معتادان از پاتوق های محله ای تا پاتوق های موزائیکی معتادان. بالا شهر و پایین شهر هم ندارد. از قلب پایتخت تا شما و جنوب و شرق و غرب ، پاتوق شکل گرفته و از زن و مرد به ته خط رسیده مشاهده میشود. امروز مشاهده می کنیم که نه تنها پاتوق ها معتادان افزایش یافته است که حال به معضل بزرگتری تبدیل شده و در پایتخت دژ معتادان متجاهر به گفته عضو شورای شهر تهران شکل گرفته که هم آسیب است و هم امنیت شهر را به خطر می اندازد.

در محله رضویه منطقه 12 با پدیده شگفتی رو به رو شدیم. حضور معتادان متجاهر به صورت سازمان‌دهی شده در یک منطقه مشخص به صورت جمعی با دیده‌بانی و نگهبانی و پرتاب سنگ و ترقه و حتی به گفته اهالی، تیراندازی به سمت کسانی که قصد نزدیک شدن به آنان را داشته باشند! البته خودشان هر ساعتی که اراده کنند، در معابر و کوچه‌های محله برای جمع‌آوری پسماندهای خشک و سرقت المان‌های شهری و سرقت منازل و مغازه‌های مردم با هیچ محدودیتی مواجه نیستند. این محله نیز مثل محله شهید هرندی مهم‌ترین موضوع و خواسته‌ی مردم، امنیت است که این افراد از آنان سلب کرده‌اند.

ادامه این خبر را در اینجا بخوانید.

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران با بازدید از دژ مستحکم معتادان متجاهر در منطقه 15 تهران، در توییتی نوشت: روایت بنده بعنوان نماینده مردم از دست و پنجه نرم کردن اهالی محله "رضویه" با فروشندگان مواد مخدر و معتادین متجاهر، با واکنش سختِ فرمانده محترم پلیس تهران و به کار بردن تعابیری چون «کارشناس نبودن، تشویش اذهان عمومی و …» مواجه شد!! کلیپ بازدیدم را ببینید، قضاوت با شما

کدخبر: 761838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟