بلاتکلیفی جایگاه مینی بوس های شهرری / عضو شورای شهر پاسخ داد + فیلم
حجم ویدیو: 16.89M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مینی‌بوس های خط شهرری_ورامین سال های زیادی است که با مشکل فرسودگی دست و پنجه نرم می کند و هر یک از این مینی بوس ها بیش از نیم قرن است که فعال بوده و مسافر جا به جا می کنند. در گذشته این مینی بوس ها در ضلع شرقی حرم حضرت عبدوالعظیم حسنی پایانه ای برای خود داشتند. اما رفته رفته و در دوره های مختلف با طرح های مختلف شهرداری منطقه 20 جایگاه این مینی بوس ها تغییر کرد.

حالا نیز دقیقا جایگاه این مینی بوس ها به پیمانکارهایی اجاره داده شده است تا از آن به عنوان پارکینگ زیارت کنندگان حرم سید الکریم استفاده کنند. این در حالی است که آن پارکینگ ها جز در روزهای خاص که مراسمی در حرم برگزار می شود تنها پر می شوند و در روزهای دیگر ماه خالی از خودرو هستند.  

تصمیمات شهرداری منطقه 20 درباره مینی بوس های شهرری_ورامین باعث شده است تا این خودروهای فرسوده دورتادور میدان بشارت را شلوغ و بی نظم کنند.

جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره این مسئله اظهار کرد: بعد از تغییر جایگاه مینی بوس های خطی ورامین_شهرری ما شاهد جایگاه مناسبی برای آنها نیستیم و حتما باید در ساماندهی اطراف حرم حضرت عبدوالعظیم به خصوص ضلع شرقی حرم طرح های جدیدی اجرا شوند. البته دو طرح در گذشته اجرایی شده است و سال آینده نیز دو طرح دیگر اجرایی خواهند شد.

او ادامه داد: به صورت ویژه برای ساماندهی مینی بوس های شهرری-ورامین تمهیداتی اندیشیده خواهد شد و این مسئله در حل مشکلات منطقه به خصوص محله هاشم آباد و نفرآباد در نظر گرفته شده است.

شربیانی در پایان خاطر نشان کرد: ما سعی می کنیم در موضوعات ترافیکی منطقه این مسئله را با راه حلی ساماندهی و بهسازی کنیم. همچنین ما سعی می کنیم در برنامه های 1401 حتما این موضوع گنجانده شود و در دستور کار قرار بگیرد.

کدخبر: 760517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه دبیر گروه : آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟