هیئت اندیشه‌ورز کانون خادم‌یاری سلامت استان بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار رکنا از استان بوشهر، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در این نشست گفت: یکی از مهمترین کانون‌های ۲۰ گانه دبیرخانه استان، کانون سلامت است که با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های هم مأموریت در حوزه سلامت نسبت به بسیج کردن فعالیت‌های حوزه بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به جامعه هدف محرومین اقدام می‌کند.

فرید محبی افزود: فعالیت کانون خادم‌یاری سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و سازمان نظام پزشکی در سطح استان در راستای ارائه خدمات اجتماعی به محرومین خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده حوزه سلامت افزود: از مهمترین مأموریت‌های این کانون تشکیل گروه‌های جهادی، استفاده از ظرفیت پزشکان در رسته و رشته‌های مختلف برای ویزیت رایگان، کمک به تهیه دارو و تجهیزات پزشکی می‌باشد.

در این نشست خانم دکتر محبوبه رمضان زاده سررابط کانون خادمیاری سلامت استان و سایر اعضای هیئت اندیشه ورز نسبت به بحث و تبادل نظر در خصوص راهبردها، چشم اندازها و مسائل مربوط به کانون سلامت و تسریع روند خدمت‌رسانی به بیان مطالبی پرداختند و خواستار انجام فعالیت‌های خیرخواهانه با کاهش بوروکراسی اداری غیرضروری در انجام این فعالیت‌ها شدند.

انتهای پیام/ رضا محمدی

کدخبر: 749327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟