شماره فوریت های شهری  137 و 1888 ادغام می شوند + فیلم
حجم ویدیو: 13.84M | مدت زمان ویدیو: 00:01:53

سامانه 137 مدتی است که کارایی گذشته خود را از دست داده است و اگر روزی مردم برای حل مشکلات شهری محله با آن تماس می گرفتند این روزها به دلیل صف های طولانی انتظار پشت این سامانه عطایش را به لقایش می بخشند.

مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری رکنا، درباره این مسئله که شهروندان مشکلات زیادی با 137 دارند و برای یک گزارش ساده باید پشت صف 20 الی 30 نفره باشند اظهار کرد: کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران اخیرا بازدیدی را از مجموعه 137 و 1888 داشته است که یکی از مشکلات مشاهده شده در این بازدید صف انتظار طولانی این سامانه ها بود که شهروندان باید مدت زیادی را پشت تلفن صرف می کردند.

او ادامه داد: چند اقدام را شهرداری تهران در دستور کار خود قرار داده است که نخستین گام، توسعه سایر مسیر های دسترسی به سامانه 137 است که یکی از این مسیرها نیز اپلیکیشن هایی مثل تهران من است.

اقراریان با بیان اینکه کماکان شهروندان عزیز تهرانی برای تماس با 137 از مسیر تماس تلفنی استفاده می کنند که باید آنها را به استفاده از روش های دیگر هدایت کرد تصریح کرد: سامانه 137 و 1888 هر دو مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند که از نظر اپراتوری نیز از یکدیگر جدا بوده و هرکدام به صورت مجزا درخواست ها را دنبال می کنند فلذا قرار بر این است که هردو گروه اپراتوری به صورت واحد عمل کنند تا مدت زمانی که شهروندان در صف انتظار هستند کاهش پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: منتظر گزارش معاونت محترم بازرسی شهرداری هستیم تا مشکل سامانه 137 و 1888 حل شود. یعنی وقتی افراد با این دو سامانه تماس می گیرند یک مرکز اپراتور پاسخگو خواهد بود.

کدخبر: 747958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟